رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

خواننده و نوازنده

1392/8/8 16:05
نویسنده : مامان رادمهر
324 بازدید
اشتراک گذاری

آخ که قربون اون زدن و خوندنت بشم... فدات شم که گیتارت رو برمی داری و می ندازی گردنت و چرخ ماشینت که یه میله بهش وصله رو از رو زمین برمیداری و می گیری جلوی دهنت و می خونی:

می شه پرنده باشی، می شه زنده نباشی!!!!

آخ که من عاشق این شعر گفتنای شیرینتم عزیز دل مادر...

می رم مدرسه، جیبام پاره فندق نداره....

تو بخوون و بخند، تو بخوون و برقص، تو بخوون و شادی کن... تا من از دیدن خوندن و خندیدن و شادی و رقصیدن تو ، زندگی برام شاد بشه، رنگی تر تر بشه، خنده دار تر بشه...

جریان لیلا دوست دارم چیه ؟ دیروز راه می رفتی تو خونه و هی می گفتی لیلا دوست دارم... اگه تو دوستش داری خب منم دوستش دارم...کو لیلای تو که انقدر دوستش داری جون دلم...

تو جوووون مادری... تو عشق مادری، تو تموم زندگی مادری عزیزترینممممممم

آخییییییییی از صبح تا حالا همه قربون صدقه هام تو دلم مونده بود... سر کارم خب... ندیدمت که... الان اینا رو نوشتم یه کم سبک شدم... تا بیام پیشت... تا بیام از نوک اون انگشتای کوچولوی پاتو ببوسم تا اون موهای فرفریه خوشگلتو

عاشقتمممم گوشه دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدی مامان مبین
8 آبان 92 20:52
لیلابه به آقای مجنون...
فدات بشم
تو خواننده بشی
من میشم طرفدار دو آتیشت
MY BEST LOVE RADMEHR


فدات شم که ذوق پسرمو کور نمی کنی...ههههههه
مامان محمدحسن کوچولو
11 آبان 92 8:12
مبارک باشه پس پسرت نامزد کرده صوفی جون! ... عجب!

جدا این شعرارو خودش میسازه! ... اگه اینطوره در آینده شاعر میشه رادمهرجون ... موهای قشنگ فرفری و تریپشم به شاعرا میخوره اتفاقا!


من اولین مادرشوهر جمع دوستان هستم...ههه خدا به خیر کنه
سپید مامان علی
11 آبان 92 13:49
فدای این خواننده مو فرفری بشم با این شعر های خوشگلی که میخونه به به از حالا لیلا دوست داره... مادر جاااان مبارک باشه
فرناز مامان ایلیا
19 آبان 92 1:37
رادی جونم لیلا جون خونه ماست ...باور کن...یه سر بیا پیشش!!!
بیا تا یه گااااز گنده ازت بگیرمممم
عزیزمممم


بیاد اونجا با ایلیا با هم ترتیب خونه و زندگی و اعصاب تو رو یه جا می دن....
MAMAN RANIA
28 آبان 92 6:58
یعنی عاشق اون خوندنشونم ههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد