رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

کارهای رادمهری

1392/12/14 12:59
نویسنده : مامان رادمهر
634 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره یاد گرفتی با مهارت با قیچی کار کنی... شب من و تو با هم میشینیم کاردستی درست می کنیم و تو عاشق درست کردن بادکنکی... منم همه رو برات می چسبونم... بادکنکات زاویه دارن، گوشه دارن ، گرد نیستن اما خیلی خوشگلن.... 

با هم که شمشیر بازی می کنیم من باید حتما یه بالشی چیزی جای سپر داشته باشم وگرنه دخلم اومده

نمی دونم چرا هر موقع قایم موشک بازی می کنیم تو همیشه منو پیدا می کنی... 

من عاشق موقع هایی ام که با هم قدم می زنیم و می یاییم خونه... چه خوش می گذره با تو... توی راه برای خودت شعر می خونی ، خوراکی می خوری، با هم حتما باید بریم موز بخریم... بعد که رسیدیم حتما شیر موز درست کنیم بعد بریم دوش بگیریم و بعدشم تو حتما باید یا پنگول ببینی یا طوفان طوفان...

شبا هم من دندونای تو رو مسواک می زنم و تو هم دندونای منو... تو نمی دونی اون موقع که داری دندونای منو مسواک می کنی صورتت چقدر خوردنی می شه اون نگاه با دقتت به دندونای من و وقتی که دندوناتو به هم می چسبونی تا منم همین کار رو انجام بدم ، منو میخکوب می کنه تا فقط به چشمای تو نگاه کنم و بذارم تو با مسواک لثه های منو داغون کنی اما من تکون نخورم که فقط تو رو ببینم...

چقدر شیرینی برای من پسر...چقدر

خدایا برای داشتن رادمهرم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمهر
17 اسفند 92 12:28
وااااااااااای صوفی جون خوش بحالت چه عشقولانه هایی با این پسر جیگرت در میکنی منم آرزوی دیدن این روزای طلایی شما رو دارم هر چند همه ی لحظه هایی که با پسرمم طلاییه ولی آموزش دادن و بازی کردن و کاردستی درست کردن و گردش رفتن با پسری اصلاً یه حال دیگه ایی داره یه سوالرادمهر از وقتی راه افتاده خیلی فوضول شده همش میره سراغ وسایل خونه منم تا جایی که میشد خونه رو مثل مسجد کردم ولی بعضی چیزارو نمیشه کاریش کرد بعضی کاراشم که خیلی خطر ناکه میخوام بدونم این جور مواقع چه کار باید بکنم باید بش بگم نکن ، دست نزن ، برو که اگه بگمم لج میکنه و دوباره کارشو تکرار میکنه اگرم هیچی بش نگم که نمیشه شما با این کنجکاویای پسرتون چیکار کردین؟ عزیزم تو وبلاگ رادمهر برات نوشتم... ممنون که به ما سر می زنی
مامان رادمهر
18 اسفند 92 0:42
ممنون از راهنماییت خیلی جامع و کامل توضیح دادی دستت درد نکنه-امیدوارم طاقت بیارم از کارت زردام خیلی کم استفاده کنم واسه خوشگل پسر قربونت گلم در خدمتت هستم... ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد