رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

چهارمین عید سه تایی

1392/12/27 15:12
نویسنده : مامان رادمهر
420 بازدید
اشتراک گذاری

چهارمین عید سه تایی مون داره می رسه

اولی رو که تو شیمک مامان بودی و الان هم که داری سه ساله می شی...

آخ انقدر مزه می ده آدم برای یه پسر کوچولویی که داره سه ساله می شه خرید کنه... 

آقا شلوار جین برای کوچولوی من داری؟ شومیز پسرونه می خوام به رنگ شلوارش بخوره... کفشاش ست باشه حتما با رنگ شلوارشا.... این سوییشرت رنگش با تیپ پسرکم هماهنگه همینو می خوام و ....

این دنیای این روزای منه... هزار ماشالله ماجرای خرید برای تو تمومی هم نداره منم ول نمی کنم که آخهنیشخند

جمعه با بابا جون رفتیم آرایشگاه و موهات رو کوتاه کردیم... تا حالا کوکی رو امتحان می کردیم این دفعه رفتیم باربر سنتر که من کاملا ازش راضی تر بودم... جیگری شده بودی واسه خودت....قشنگ نشستی تا عمو سر فرصت همه کاراشو انجام بده از کوتاهی گرفته تا کار با موزر و سشوار و ژل و تافت و خلاصه این قرتی بازیا که بعدا ول کنش نخواهی بود....

 

خدایا سپاسگزارم که دوباره عید داره می یاد و ما همه با هم کنار سفره هفت سینمون با شادی و سلامتی هستیم... این برای من بزرگترین خوشبختیه... همین که شادی و سلامتی مهمون همیشگی خونمونه.... خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سيد محمد سپهر
25 اسفند 92 9:41
انشاء الله هميشه خوش باشين ممنون عزیزم...مرسی که بهمون سر زدی
مامان رادمهر
26 اسفند 92 2:14
صوفی جون ایشالله خدا روز به روز این خوشبختیاتو که خیلیا اصلاً نمیـبیننشون رو زیاد کنه ...... هر موقع میام مطلباتو میخونم از بس که قشنگ مینویسی بیشتر از قبل قدر داشته های خودمو میدونم ....... ازت خیلی ممنونم ممنون عزیزم... امیدوارم شادی و سلامتی مهمون همیشگی خونه شما باشه و شما و عزیزانتون دور هم شاد و سلامت باشین
هدی مامان مبین
27 اسفند 92 3:03
جونم امسال تو چه تیپی بزنی..بعد سالای بعد خودت بری خرید و بیای ضعفشو مامانت بکنه.... ایشالا عیداتون رادمهری دلت اومد از این جیگری که تعریفشو کردی عکس نذاری برامون!؟ هدی بهت گفتم چقدر عزیزی؟
مامان رادمهر
1 فروردین 93 2:20
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
maman rania
1 فروردین 93 7:51
روزهاتون پراز شادی و نوروزتان مبارک
مامان مهسا
15 اردیبهشت 93 8:50
سلام صوفی جون .با تاخیر فصل بهارتون مبارک.شرمنده پیامهای ژرمهرت شدم.ولی بالاخره برگشتیم و سعی میکنم از این به بعد آپ باشیم .گل پسرتو ببوس سلام دوستم. ممنونم ازت. گل پسر تو ببوس. دلم براتون تنگیده بود. دوستتون داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد