رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

کاش می شد جلوشو گرفت

1393/1/18 15:54
نویسنده : مامان رادمهر
436 بازدید
اشتراک گذاری

کاش می شد جلوی گذر زمان رو گرفت، جلوی این عقربه هایی که دارن می دون... پسرک نازنین من که یه زمانی موقع گریه کردن چونه کوچولوش می لرزید حالا شده یه کودک شیرین که من زورم تو شمشیر بازی بهش نمی رسه

پسرک شیرین من که یه زمانی بهترین اسباب بازی جغجغه خرچنگی اش بود حالا فقط شمشیرش رو دوست داره بگذریم که خمیر بازی و چکش و پیچ گوشتی هم جزء محبوب ترین ها هستن

پسرک من که یه روز با کمک میز و پایه صندلی به زور می ایستاد حالا تلاش می کنه تو خیابون من ولش کنم تا مثل گلوله خودشو برسونه به پارک سر راهمون ( راستی چرا باید دقیقاااااا وسط راه یه مادر و پسر که مامانه از سر کار برگشته و پسره هم داره 3 ساله می شه دو تا پارک ردیف و خوشگل باید باشه؟ من اینو نمی فهمم ... نیشخند )

پسرک من که یه روز با ترس و لرز بهش خیار می دادم تا با لثه های بی دندونش گازش بزنه تو عید یواشکی داشت تخمه می شکست

پسرک من که یه روز وقتی گفت ماما من پر زدم از خوشحالی حالا داره دیالوگای جیگر و کلاه قرمزی رو تقلید می کنه

پسرک من که یه روز منو بوسید و دست و پا شکسته گفت دوستت دارم حالا وقتی قدم می زنیم دست منو چند تا محکم می بوسه و می گه عاشقتم و من غشششششششششش می کنم از خوشی

خب حالا حق دارم زمانو نگه دارم؟

نمی خوام بره جلو... من عاشق این سه سالگی ام...

سه ساله ها تنشون عجب بوی خوشی داره... حرف زدنشون چقدر خوشمزه است... بازی باهاشون چقدر شیرینه...

یکی زمان رو نگه داره ، من دلم برای این روزای پسرم تنگه... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی مامان مبین
18 فروردین 93 17:45
منم نمیدونستم سه ساله ها اینقدر خوشمزه ان... اونم از نوع اردیبهشتیش..اونم پسرونه ی شمشیر بازش جوووونم یواشکی تخمه میخوری... جووونم میری پارک هر روز! جووونم میگی عاشقتم... جووونم که پاتو گذاشتی رو گاز و دنده چهار میری...چه عجله ایه برای بزرگ شدن.. جوووونم تو بزرگ شو..مرد شو..من مطمئنم همین پست رو مامانت وقتی سی سالت شد دوباره برات میزاره.. صوفی اشکم در اومد...خدا برات نگهش داره فدای دل پاک و مهربونت... هدی خیلی زود دارن بزرگ می شن
سعیده
19 فروردین 93 15:24
صوفی جونم عزیز یعنی من عاشق این یادداشت گذاشتنتم با احساس خودت اینقدر با احساس هستی که پسر نازنینی به این با احساسی داری کیف میکنم متناتو میخونم سالم باشین و سال نو مبارک خانمی ممنون سعیده عزیز. مرسی که بهمون سر می زنی وقت می ذاری و می خونی امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی عزیزم اگه وب داری آدرس بذار منم بهت سر بزنم
سعیده
25 فروردین 93 9:11
نه عزیز من وب ندارم من سنتی بیشتر بهم میچسبه من پرچونه ام باید قلم و کاغذ باشه و من هی بنویسم سررسید برمیدارم اول هر سالو هر روز و هر موقع مینویسم خانمی صوفی جون تهرانی ؟ اگه دوست داری جواب بده عزیز بله عزیزم تهرانم... پس معلومه دست به قلمی حسابی... موفق باشی دوستم
maman rania
27 فروردین 93 8:56
منم موافقم یعنی شکرستانی ان این وروجکها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد