رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

دستامو بگیر

1393/1/18 16:26
نویسنده : مامان رادمهر
579 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داری دستات رو بگیرم ، دوست داری دستام رو بگیری

موقع خواب می گی مامان دستامو بگیر... منم دوتاشو می گیرم تو دستم ناز می کنم ناز می کنم انقدر ناز می کنم تا بخوابی...

می خوای کارتون ببینی می یای پیشم و میگی پیشم می شینی با هم کارتون ببینیم اگه گرفتار نباشم می یام اون وقت می گی دستمو بگیر...

سوار ماشین که میشیم حواست به من نیست آروم دستت رو می گیرم و نازش می کنم یهو نگاهم می کنی و می خندی از اون خنده ها که من باهاش پر می زنم... تعجب نداره که مادرم  قلب

فدای دستای کوچولوت  اردیبهشتی سرتاپا احساس من... دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدی مامان مبین
18 فروردین 93 17:46
ز دل و دیده گرامی تر آیا هست؟ آری دست... ببوس دستاشو تا یه ذره آروم بشم
maman rania
27 فروردین 93 8:54
ای پسر مهربون ای جانم سفید برفی گروه پیشی ملوسه گروه رو ببوس
فاطیما مامان امیرعلی
9 اردیبهشت 93 10:17
چه مهر مادری تو نوشته ات موج میزد خانومی... دلم هوای دستای پسرمو کردخدا برات نگهش داره عزیزم آخییییییی خدا حفظ کنه پسر کوچولوتونو دوستم... ببوسین دستای بهشتی اش رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد