رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

تو آبروی عشقی...

1393/3/13 15:27
نویسنده : مامان رادمهر
361 بازدید
اشتراک گذاری

برای من تو آبروی عشقی... اون موقع که قمقمه پر آبت رو نگه می داری تا بریزی پای گل های جلوی خونه و مدام از من می پرسی مامان اگه به گلا آب ندم گریه می کنن؟ من دلم از این همه صفای کودکانه پر می کشه

اون موقع که بهت می گم بیا دندونات رو بشور و می گی نه... بعد، من مثلا ناراحت می شم می یایی از من

می پرسی مامان اگه من دندونامو نشورم تو گریه می کنی؟ می گم آره بعد می یایی می گی می شورم می شورم... منم غش می کنم برات

دستامو باز می کنم می گم رادمهر بپر تو بغلم می گی : اگه نیام گریه می کنی می گم آره خب... بعد می دوی میای می گی بیا بیا بغلم کن.... اون وقت من دلم برات پر می کشه

تازگیا هر وقت از مهد می ایم خونه می ری ته سالن می ایستی و می گی دستاتو باز کن می خوام محکم بیام تو بغلت منم به اندازه تمام عشق مادرانه ام دستامو باز می کنم و بعدش تو رو به اندازه تمام شور و شوق مادرانه ام تو بغلم فشار می دم...

چقدرررررر برای من شیرینی رادمهر... شیرین تر از عسل... مهربونتر از خود فرشته های خدا

دیشب بعد از اون طوفان وحشتناک برق نداشتیم گفتی مامان چی کار کنم برق زودتر بیاد؟ گفتم دعا کن خدا به عمو برقیا کمک کنه زودتر برقامونو درست کنن ...رفتم ... یهو شنیدم آروم آروم داری با خدا حرف می زنی و می گی خدا کمک کن برقامون زودتر بیاد... برقامون اومد... خیلی زودتر از اونی که فکر می کردیم و دقیقا به موقع

همون لحظه ای که بابا پشت در مونده بود و کلیدم نداشت...

منم فرصت طلبانه گفتم رادمهر رادمهر به خدا بگو خدایا کمک کن همیشه رادمهر سلامت باشه و تب و مریضی رو برای همیشه از جون رادمهر دور کن... 

عزیز دل مادر... جان شیرین مادر... رادمهرم

حقا که تو برای من مادر آبروی عشقی...

خدایا برای این که من و همسرم رو لایق داشتن این هدیه زیبا دونستی سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

برای داشتن رادمهرمون سپاسگزاریم سپاسگزاریم سپاسگزاریم

پسندها (2)

نظرات (1)

هدی مامان مبین
4 تیر 93 10:01
یبار یکی ازم پرسید مبین حالا که بزرگ شده چطوریه مثل بچگیاش شیرینه...گفتم بش...نوزاد که بود فرشته بود..الان خودِ خودِ عشقه...یعنی عشق رو معنا میده...از این به بعد میگم ابروی عشقه.... ببوس خود خود عشقت رو...ببوس معنای عشقت رو...ببوس ابروی عشقت رو...خدا حافظش باشه... آره خود عشقه... شعرای مبینو که می خونم تو وبلاگش همیشه با خودم می گم این پسر آّروی عشقه...ببوسش عزیز دل رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد