رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

o مثبت من

1393/4/30 15:15
نویسنده : مامان رادمهر
235 بازدید
اشتراک گذاری

تازه فهمیدم تو هم مثل من و بابا o مثبتی... برای دندون پزشکی باید آز خون می دادیم مثل همیشه مامانی بار منو سبک کرد ... جواب آز اومد و فهمیدم رادمهر من گروه خونی اش مثل ماه تولدش بیسته بیسته...

من عاشق اون صورت نازتم که موقع خون گرفتن پر از التهاب بود... عاشق اون نگاه قشنگت که با یه ساعت مچی قرمز برق شادی زد و با کیف بستی اش به مچ کوچولوت... ساعت رو مامانی یواشکی داد به آقای دکتر که بهت جایزه بده... منو که دیدی داد زدی مامان ببین آقای دکتر بهم چی داد! 

دستش درد نکنه از پسرک من با حوصله خون گرفت آقای دکتر... 

خدایا دلم قرصه به تو... دست من و پسرکم رو ول نکنی... 

خدایا دوستت دارم...

 

پسندها (4)

نظرات (1)

هدی مامان مبین
8 مرداد 93 4:07
گروه خونیت هرچی که هست..مهم اینه که عشق هم باهاش قاطیه...یعنی جزوِ گروه خونیته...o مثبتِ عشق! دوستت دارم ممنون از این همه پاکی...ممنون از دل مهربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد