رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

صفحه کلاج کجاست؟

1393/5/11 15:38
نویسنده : مامان رادمهر
272 بازدید
اشتراک گذاری

من که نمی دونم کجاست... واقعا نمی دونم دقیقا جاش کجای ماشینه خب اما مگه تو ول می کنی؟ 

یک کلمه بابا گفت فکر کنم صفحه کلاج ماشین مشکل پیدا کرده ، تا برسیم به مقصد (هریجان_ متل قو) یه کله پرسیدی صفحه کلاج کجاست؟ 

پیاده شدیم چای بخوریم گفتی مامان بیا صفحه کلاجو نشونم بده

گفتم پسرم من فقط می دونم جای کلاج کجاست اما صفحه کلاجو رو بلد نیستم کجاست

_: مامان پس بذار من درستش کنم

_: خب تو که نمی دونی کجاست رادمهر

_: پس بگو صفحه کلاج کجاست

خلاصه دو ساعت گیر این صفحه کلاج بودیم.... حالا ماشین رو روشن کرده بابا که بریم پیاده شدی می گی استارت بزن...گاز بده... کله تم داری به زور فرو می کنی زیر کاپوت ماشین... انگشتت رو که از لای پره ها داده بودی تو... بعدشم اومدی می گی من درستش کردم... 

حالا خدایی من باید برم بپرسم جای این صفحه کلاج دقیقا کجاست که اینجوری پیش یه سه ساله عشق ماشین کم نیارم...اف داره خب

خدایا برای بودن این سه ساله عشق ماشین سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان نوشی
16 مرداد 93 1:09
فداى تو كوجولوى فنى، بابا بسملمون مهندسه جى فكر كردى ، داماد خودمهههههههه ، فداش شم نوشی جونمممم خوش به حال پسرم با این مادر زنش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد