رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

کلوچه دارچینی

1393/5/20 13:47
نویسنده : مامان رادمهر
406 بازدید
اشتراک گذاری

_: مامان منو می بری تاهاتر؟ من تاهاتر دوست دارم...

این جمله ایه که بارها و بارها گفتی و من عشق می کنم که تو به قول خودت تاهاتر دوست داری...

دیروز برای این که حسابی سورپرایز بشی به بابا گفتم از مهد تو رو بیاره پیش من، اومدی پیش مامان، انگری برد بازی کردی تا ساعت رفتنمون شد، گفتم می دونی کجا می خوایم بریم؟ گفتی : کجا؟ گفتم تاتر کلوچه دارچینی

اندازه یه دنیا خوشحال شدی و بالا و پایین پریدی منم از شادی تو شاد شدم

رفتیم کانون پرورش فکری ... رادین و مبین و کلی فسقلی دیگه هم بودن... اعتراف می کنم که من اندازه تو شایدم بیشتر از این نمایش لذت بردم مخصوصا این که آقای محب اهری هم توش بازی می کرد و من خوشحال بودم که حالش خوب شده و دوباره برگشته... من این آدم مهربون رو خیلی دوست دارم

خلاصه کلی دست زدی و شادی کردی، خوراکیتو دادی به آقا موشه داستان و آخرشم با همه شون عکس انداختی... با آقا موشه، با کلوچه دارچینی ، با آقای کو کو ، با چای کیسه ای .... دست کارگردان با ذوقش(مریم کاظمی) درد نکنه کوچیک و بزرگ کلی ذوق کردیم... 

تا باشه از این نمایشای شاد و باحال

خدای خوبم برای شادی ها و خوشبختی های بزرگ زندگیم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان رادمهر
23 مرداد 93 11:40
ای جااااااااااانم ....... قربون تاهاتر گفتنت بشم من جیگر خاله. صوفی جون ترخدا از این عسل پسرت چند تا عکس بذار ببینیمش دیگه آخه یکم رحم داشته باشه بخدا وقتی نوشته هاتو میخونم دلم براش ضعف میره ...... خواهش حداقل یه پست رمزدار از عکساش بذار بعد زودیم حذف کن بابا ما گناه داریماااااا راستی بابت راهنماییت ممنون ولی رو همسری تاثیری نداشت و مرغش یه پا داره میگه یه بار باید خودم برم ببنینم چه جور جایه بعد سال دیگه شما رو میبرم حق دارن آقای همسر. به هر حال کمی سخته اما واقعا لذت بخشه حتما عزیزممم...به روی چشم... من چون از سرکار آپ می کنم امکان آپ کردن عکس ندارم کمی سختمه اما به روی چشم حتما
هدی مامان مبین
22 شهریور 93 8:00
به ما هم خیلیییییییییییییییی خوش گذشت کنار شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد