رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

دوستای رادمهر

1393/6/4 12:30
نویسنده : مامان رادمهر
281 بازدید
اشتراک گذاری

_: رادمهر این همه وسیله برای چی جمع کردی تو کیسه؟

_: داریم با عمو فنگلا و ای گس و رضا میریم سفر!!!!!!!

_: رضا کیه؟ 

_: دوستمه!!!

_ ای گس کیه؟

_: برامون آشپزی می کنه منم چای میریزم!!!

_: آهان... عمو فنگلا رو هم که از قدیم می شناسم...

این بخشی از مکالمه خنده دار من و تو بود تو خونه. یعنی من عاشق این دوستای تخیلی تو هستم؛ بعضی وقتا میبینم ماشینتو برگردوندی روی زمین و داری با رضا تعمیرش می کنی... از حرفایی که با خودت می گی متوجه می شم که تو رضا و الان مشغولین تعمیر ماشین هستین

بعضی وقتا هم با عمو فنگلا تلفنی صحبت می کنی 

منم میام و خودمو قاطی ماجراهای تو می کنم بعد تو گوشی رو می دی به من و می گی بیا با عمو فنگلا صحبت کن؛ منم باهاش همچین حرف می زنم که انگار رفیق خانوادگیمونه :)))))

 

خدا حفظت کنه گوشه دلم... برای تک تک شادی هایی که به ما دادی ممنونم

 

خدایا برای این همه قشنگی و شادی سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نوشى
7 شهریور 93 0:19
عزيزممممم ، اين خاله بى معرفت فدات شه كه اين همه دوستاى باحال دارى، يعنى عاشقتمممممممممممم، هزار تا بوس عزیزممممممم تو گلی
ماماني
11 شهریور 93 7:37
cha shirin
مامان میم
12 شهریور 93 16:22
پسر من هم از این دوستهای خیالی زیاد داره بعضی وقتها انقدر طبیعی باهاشون حرف میزنه که میترسم واقعی باشن و من نبینمشون عزیزمممم خدا حفظش کنه... منم همین حس رو دارم راستش... ممنون که بهمون سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد