رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

صف کن...

1393/7/7 14:21
نویسنده : مامان رادمهر
287 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی دلم می خواد تمام کارای دنیا رو بذارم رو دور تند که تو هی بگی صف کن...

ما دلمون غنج می ره بابت این صف کن گفتن تو... لطفا حالا حالاها یاد نگیر که بگی صبر کن، من دلم می خواد تو همون بگی صف کن

 

قورغابه که می گی ما شیطنتمون گل می کنه هی می گیم چی حواسم نبود چی گفتی ... خب خودتو بذار جای ما نمی دونی چقدر شنیدنیه...

 

تو خیابون داشتیم می اومدیم بوی نون تازه اومد، گفتی مامان چه بوییه... گفتم آره پسرم بوی خوش نونه...

شروع کردی به نق زدن و گفتی : خوش نون می خوام...خوش نون می خوام

 

دو تا ورق برچسب کودکانه داری یکی اش ماشینه یکی اش هم جک و جونور...یعنی عشقته ها... بابا حالش خوش نبود بردی برچسب رو گذاشتی کنارش و می گی اینو بذار پیشت بمونه خوب بشی

 

یعنی من درسته فدای اون دل مهربون کودکانه ات بشممممممممم عزیزترینمممممممم

جون شیرینمممممم 

عاشقتممممممممم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی محمدحسن جون
9 مهر 93 14:23
ای جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد