رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

جون شیرینم روزت مبارک

1393/7/16 12:14
نویسنده : مامان رادمهر
269 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر که تو هستی و بابت بودنت امروز برای من معنا گرفته؛ روز جهانی کودک؛ روزی برای همه فرشته های نازنینی که خدای مهربون تو دامن ما گذاشته؛ امیدوارم مسئولیت پذیریمون خوب باشه...

از اول صبح دارم فکر می کنم چه کار ویژه ای برات انجام بدم که دیدم نزدیکوم یه نمایشگاه توپ مخصوص روز کودک برای شما فسقلیا زده، روشم نوشته بچه ها بیاین اینجا خوش بگذرونین... 

منم امروز وقتی اومدم دنبالت میبرمت اونجا تا با هم خوش بگذرونیم... تو کلا اینجور فضاها رو دوست داری، نمایشگاه، تاتر، سینما... بهت خوش می گذره... 

رادمهر همه اینها بهانه بود که نوشتم فقط می خواستم بگم ممنون که به زندگی ما اومدی

ممنون که هستی

ممنون که با اومدنت خوشبختی رو برای ما کامل کردی

برای من خوشبختی یعنی بودنی آرام کنار تو و مرد مهری ام...

زاده های اردیبهشت و مهر دوستتون دارم... 

ممنون که به زندگی من معنی دادین

خدای خوبی ها از این که سلامتی و شادی مهمون همیشگی خونه مونه سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد