رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

قاصمک...

1393/7/20 9:29
نویسنده : مامان رادمهر
299 بازدید
اشتراک گذاری

از قدیما می گفتن اگه در گوش قاصدک آرزوتو بگی و فوتش کنی سمت آسمون می ره و آرزوتو برآورده می کنه

نمی دونم راسته یا دروغ اما من این کار رو خیلی دوست دارم عاشق دویدن دنبال قاصدکم ... تازه همیشه باد هم میاد و تند تر می ره قاصدکه...

اون روز یکی دیدم با هم بودیم گفتم بدو قاصدک رو بگیریم... دویدیم و گرفتیمش ... آرزو کردیم و فوتش کردیم ... 

ررررفتتتت تا برامون خبرای خوب بیاره... راستی می دونی آرزوی تو چی بود: گفتی دو برگ برچسب می خوام قاصدکم فوری برات آرزوتو برآورده کرد... دو برگ برچسب برجسته از هونا که می خواستی...

حالا دیروز دیدم داد می زنی مامان قاصمک قاصمک... نفهمیدم اولش فکر کردم می گی واسه من واسه من گفتم چی واسه تو؟!!! گفتی نه قاصمک قاصمک... تازه فهمیدم چی می گی .... همونجا بوسیدمت و کلی خندیدممم

قاصمک شیرین من بلبل خوش خبر من دوستت دارم

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان نوشى
23 مهر 93 23:10
قاصمك خوش زبونننننن دوستت دارم مامانى نميخواى عكس از اين قاصمك برامون بذاري؟ حالا درسته خاله دير به دير مياد ولى حتما مياد و سر ميزنه وایییی عزیزممممم... خوبی؟ ممنون که اومدی... میذارم عشقم... از سرکار واقعا سخته آخه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد