رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

بهشت

1393/8/5 15:38
نویسنده : مامان رادمهر
371 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر: مامان اسم بچه امام حسین چی بود؟

(فهمیدم که تو مهد امروز مربیتون راجع به این موضوع باهاتون حرف زده) گفتم: رقیه ...

گفتی: نه رقیه نبود...

گفتم: علی اصغر

گفتی : آره ... الان کجاست؟

(فکر کردی همبازی پیدا کردی با ذوق گفتی این جمله رو) گفتم : تو بهشته عزیزم

گفتی: بهشت کجاست؟

گفتم: یه جای قشنگ که همه آدمای خوب می رن اونجا

گفتی: منو می بری اونجا

گفتم... بغض کردم... آخه این چه سوالیه... دوباره گفتی من می رم بهشت؟

گفتم: آره پسرم ... همه یه روز می رن بهشت

گفتی : پس تو هم باهام می یای؟

(من؟ نمی دونم می ام یا نه... اما...)

گفتم: خدای مهربون کمک می کنه همه میریم بهشت... اشکم اومد...

گفتی : چرا ناراحت شدی؟

گفتم : هیچی ...رفتیم خونه دزد و پلیس بازی کنیم؟

گفتی : آره آره... من پلیس تو دزد...

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان رادمهر
6 آبان 93 22:40
www.niniaxs.ir سلام دوستم اگه برات زحمتی نیست یه سر برو تو آدرسی که گذاشتم به عکس پسرم رای بده مرسی اصلا زحمتی نبود... انجام شد عزیزم
مريم
10 آبان 93 14:57
چقد شيرين زبوني تو عزيزممممم انشااله هميشه سالم و تندرست باشي صوفي كجايي دختر دلم برا تو رادمهر تنگ شده نيستي/؟ مریممممم خوبی دوستم؟ وبلاگ مانی برام باز نمیشه... دوستت دارم... گا پسراتو ببوس عزیزممم
دخترک
12 آبان 93 17:52
سلام مامان مهربون چقدر زیبا جوابشودادین. ایشالابه حرمت اشکهای خالصانه حسینی بشید و ایشالا حسینی تربیتش کنین. درپناه اقاباشین مهربونم مرسی دوست خوبم... تو رو خدا دعا کن بتونم خوب تربیتش کنم... خیلی سخته دخترک جون خیلیییی سخت
مامان علی
13 آذر 93 10:50
با این همه مهربونی که داری حتما بهشتی میشی انشاالله رقیه و علی اصغر نگهدارت باشند کوچولوی دوست داشتنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد