رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

آدم برفی های کودکانه

1393/11/6 14:21
نویسنده : مامان رادمهر
300 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره تهران یه برفی اومد که تونستیم باهاش آدم برفی درست کنیم... از اول زمستون منتظرش بودیم... شنبه اومد و با خودش کلی شادی آورد ... منم مثل تو خوشحال بودم

اومدم مهد کودک دنبالت... قبلش رفتم جاهای تمیز برفی رو اطراف مهد شناسایی کردم و بعد از این که اومدی پیشم بردمت اونجا بازی... خیلی خوشحال شدی... کیییییفففف کردی... منم همینطور... گفتم برف جمع کن با هم آدم برفی بسازیم...

اول من و تو بودیم... کم کم دیدم هی اضافه شدین... یهو به خودم اومدم دیدم تو دوستات با کمک باباها و ماماناشون دارین برف میارین من آدم برفی می درستم... خلاصه سه تا آدم برفی خوشگل با کمک هم درست کردیم؛ یکی برف آورد ، یکی کاج آورد برای دماغشون ، یکی چوب آورد برای دست و پاشون، یکی برگ آورد برای موهاشون... بعد هم عکس بازی ما مامانا شروع شد... 

از این که میدیدی من نشستم رو زمین و دارم آدم برفی براتون می درستم خیلی خوشحال بودی خودمم شاد بودم چون مثل همه برنامه های مربوط به تو حس خوبی بهم داده بود... سفر به دنیای کودکی...

ممنون بابت تمام شادی هایی که به ما میدی

دوستت دارم عزیزترینم

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان علی
12 بهمن 93 11:48
مادر بودن یعنی همین یعنی پا به پای کودکت کودکی کن خوشحالم که با هم شاد بودید و آدم برفی درست کردید
مامان نوشی
21 بهمن 93 23:47
دوستم كيف ميكنم وقتى ميبينم اينقدر بر انرزى هستى ، كاش منم اينجورى بودم نميدونم جرا اينقدر كم اوردم عزیزمممم... ردیف میشه... الان آرمیتا سن اوج شیطنت هایی هست که نمیشه هیجوری کنترلش کرد... از 3 سالگی به بعد خیلی بهتر میشه
maman rania
6 اسفند 93 20:07
pas akset kooooooo
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد