رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

بابا بشم یا پلیس؟

1394/2/5 13:52
نویسنده : مامان رادمهر
454 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها موندی کدوم رو انتخاب کنی باباش شدن یا پلیس شدن...

عشق عجیب و غریب تو به نوزاد باعث شده دوست داشته باشی بابا شی

اول که می گفتی می خوام مامان شم چون دوست دارم نی نی داشته باشم، بعد که بهت گفتم نه نمی تونی، تو می تونی بابا شی، پرسیدی باباها هم نی نی دارن؟

گفتم خب آره دیگه مثل بابای خودت

حالا یه فیلم قهرمانانه هم دیدی ... گفتی مامان من می خوام پلیس شم... گفتم باشه... بعد اومدی گفتی نه می خوام بابا شم پلیس نمیشم... فکر می کنی فقط می تونی یکی اش رو انتخاب کنی... منم گذاشتم تو همین حال و هوا بمونی... خوب فکراتو بکنی و تصمیم بگیریخندونک

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان علی
17 اردیبهشت 94 16:32
ای جووونم که اینقدر ماهییی رادمهرم هم بابا شو هم پلیس میدونم در همه چیز بهترینی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد