رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

پسرک چهار ساله ام تولدت مبارک

1394/2/13 9:58
نویسنده : مامان رادمهر
421 بازدید
اشتراک گذاری

از چهار سال پیش تا امروز من مادر شدم... مامان... فهلنگی (اینو فقط سه تامون می دونیم یعنی چی)خندونک

.... و امروز روز تولد عزیزترین وجود زندگی منی... عزیزترینی که با اومدنش فهمیدم وقتی بخشی از قلب انسان جلوی چشماش می تپه یعنی چی...

رادمهرم 13 اردیبهشت برای من یعنی قشنگ ترین روز خدا...

روزی که نام من به عنوان مادر در جریده الهی ثبت شد و خدا کنه که من لایق این نام زیبا باشم

عزیزتر از جونم قشنگترین لحظه های زندگی من وقتیه که تو از ته قلبت می خندی و شادی می کنی وقتی بالا و پایین می پری وقتی نقاب می زنی و میای می گی مامان زورو شدم وقتی تفنگ برمی داری و می گی پلیس شدم وقتی میای می گی فهلنگی بیا...چشمک

همه این شادیا رو با جونم حس می کنم

شادی پایان ناپذیر خونه ما تولد 4 سالگیت مبارک

کودک چهار ساله ام در پناه مهر یزدان مهر آفرین شاد و سلامت باشی

خدای مهربونی ها و شادی ها برای داشتن رادمهرم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

عزیزترین مامان و بابا همیشه بخند و شاد باش تا ما هم از شادی و خنده تو شاد باشیم

چهار ساله شیرینم تولدت مبارک

دوستت دارم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان لیلا
13 اردیبهشت 94 11:41
تولدت مبارک رادمهر عزیزم ممنون دوست خوبم...محبت کردی
ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 14:32
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا عزیزممممم...چشم حتما
مامان سمیرا و بابا مسعود
20 اردیبهشت 94 14:42
تولدت مبارک نازنین پسرانشاالله صد ساله بشی مرسی مامان سمیرا مهربون...خیلی محبت کردین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد