رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

شیرین زبون خوردنی

1394/2/9 12:52
نویسنده : مامان رادمهر
275 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونستم 4 سالگی انقدر سن شیرینیه...نمی دونستم بچه ها تو این سن انقدر خوش زبون و خوشمزه میشن... تو تمام وشی های دنیای رو یه جا به من دادی عزیزترینم

وقتی جمله های خودمو به خودم برمی گردونی، غش می کنم... مثلا دستم خورد و آب ریخت میگی: مامان این چه وضعشه...گیج

وقتی عبارت جدید یاد میگیری اما بلد نیستی بگی بیشتر مزه می ده... چند روز پیش شن از ته کیسه وسایل شن بازیت ریخت تو حموم ... اومدی میگی مامان بیا اینا رو جمع کن من چنده ام میشه... چندش یعنیخندونک 

زبون ریختنت برای راضی کردن منم واسه خودش عالمی داره... چند شب پیش بابت دیر خوابیدنت گفتم پس امشب برات قصه نمی گم هر وقت به موقع خوابیدی قصه داریم... کلی اصرار کردی که نه بگو، بعد دیدی راضی نمی شم گفتی آخه من شبا با قصه خوابم میبره.... آخخخخخخخ مادر فدات شه که شبا با قصه خوابت می بره نازنین ترینم

 

شیرینی خوشمزه دوستت داریم...

تازه من که خوبم بابا بعضی وقتا نمی تونه اصلا مقاومت کنه درسته قورتت میده وقتی شیرین زبونی می کنی

 

خدایا برای تک تک خوشبختی های زندگیم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

پسندها (3)

نظرات (2)

ĸoѕαr
12 اردیبهشت 94 15:37
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان نوشی
12 اردیبهشت 94 19:16
تولدت مبارککککککککککککککککک وروجک شیرینم خیلی جالبه که من هر سال تولدت بدون اینکه بیام وبلاگ یهو یادم میاد و فکر میکنم این یه نشونه است ، به نظرم جدی داماد خودمی شیرین زبون خوشمزه هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسس نوشی جونم ممنون عزیزمممم... مرسی... آرمیتامونو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد