رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

کی برام عروسی میگیری؟

1394/2/21 10:26
نویسنده : مامان رادمهر
599 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و بابا بیرون کار داشتیم و زود از محل کارمون زدیم بیرون، کارمون که انجام شد دیدیم هنوز وقت داریم گفتیم بریم یه جای دنج یه چای خوشمزه بزنیم...رفتیم پاتوق همیشگی تو لواسون... قبلش از نون خامه ای لواسون واسه خودمون بمب ساعتی

خامه ای گرفتیم و رفتیم سراغ چایخندونک

تو هم مدام غر غر که بریم یه جا چای بخوریم... عاشق چاییبوس

خلاصه موقع برگشتن من و بابا داشتیم با هم حرف می زدیم که یهو گفتی: مامان کی برای من عروسی می گیریجشن

من و بابا بغل

دلمون ضعف رفت... وای چه بی جنبه ایم ما... به قول خودت چنده ام شدخجالت

گفتم عروسی چیه؟ گفتی : نمی دونم... فکر می کنی عروسی یه چیری مثل تولده؛ یه مهمونی با کادو و کیک 

حالا من به جای این که یه جواب درست و حسابی به تو بدم، احساست مادریم زده بالا و اشک و قربون صدقه و اینا ... محبت

بعدش که کوتاه اومدم گفتم تا وقتی کوچولویی برات تولد میگیریم اندازه بابا که شدی برات عروسی میگیریم

گفتی: باشهراضی

یعنی عاشق این راحت راضی شدنتم... 

حالا خودمونیما چه داماد خوشگلی بشی توبوس

باز احساسات مادریم زد بالا خندونک 

عاشقتم خوشمزه دوست داشتنیمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد