رادمهررادمهر13 سالگیت مبارک

رادمهر

تو آشپز دنیایی

1394/3/6 12:17
نویسنده : مامان رادمهر
702 بازدید
اشتراک گذاری

می گن وقتی گرسنه باشی دیگه دوست ندارم و خوشم نمیاد و اینا رو نمیگی که هیچچچ خیلی هم تازه تشکر می کنی و دو لپی هم می خوری

چند روز پیش با بابا جون رفتی مکانیکی که مثلا مشکل ماشینو حل کنین، کار ماشین گیر پیدا کرد و خلاصه چند ساعتی معطل شدین؛ موقع شام که گذشت هیچی حسابی هم دیر شد... منم تو خونه داشتم پیتزا می درستیدم و منتظر شما خلاصه تا اومدین از گرسنگی نذاشتی من چیزی بچینم و میز و شام درست کنم ...

رو همون اپن آشپزخونه نشستی و در حالی که نمی دونستی پیتزا رو بکنی تو چشمت یا دهنت فقط می گفتی مامان فوتش کن فوتش کن... منم همه فوتای دنیا رو جمع می کردم تو هر نفسم و تند می فوتیدم، انگار می خوام آتشفشان کوه وزو رو خاموش کنمخندونک...مهلت نمی دادی که سرد شه... بعد که خوردی گفتی وای مامان تو آشپز دنیایی خندونک 

منو میگه هازیبا

آشپز دنیا... قه قهه

فدات شم عزیزترینم تو اصلا پیتزا دوست نداری زیاد...خیلم کم... اما چون من می گم همه باید تو خونه مون همه چی رو دوست داشته باشیم و نمی خورم و دوست ندارم... نداریممم... درست کردم، مثل همیشه اما فکرشو نمی کردم گرسنگی این شکلی معجزه کنهچشمک

خلاصه که من شدم آشپز دنیا خنده

 

عزیزترینم تو هم نازنینترین دنیایی...عزیزترین دنیا

 

دوستت دارممحبت

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سمیرا و بابا مسعود
6 خرداد 94 12:22
ای جانم...همیشه شاد باشید ممنون از شما ...شما و عزیزانتون هم همیشه شاد و سلامت باشین
مامان ویانا
6 خرداد 94 12:36
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 36 رو به 1000891010 ارسال کنید انجام شد بانو...موفق باشید
مامان نوشى
10 مهر 94 0:19
واى عزيزك شيرين زبونممممممممم دوستم جطورى ؟ رادمهرم خوبه؟ خيلي وقته نيومدم وبلاك ، از طرف من ببوس اين عسلى شيرين زبون رو. نوشیییییییییییی عزیزمیییی مهربون چقدر دلم برات تنگیده عجقم پرنسسمونو ببوس از طرف من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد