رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

رادمهر

رادی رادان و تانکش

1390/7/9 10:32
نویسنده : مامان رادمهر
703 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوستام می گن چرا انقدر له و لورده ای؟ می گم: این رادی رادان ما یه تانک داره که شب تا و صبح تا شب باهاش از رو من رد می شه... تازه رد که می شه دنده عقب می گیره دوباره می یاد از اول...

قربون شیطونیات... قربون نق زدنات... قربون اون نگاه معصومت که می دونی باهاش چه جوری من و بابا جون رو ... کنی؛ نمی خوای دو دقیقه به مامان درب و داغونت مرخصی بدی؟ خوب موتور اون تانکت رو دو دقیقه خاموش کن مگه چی می شه؟

می خوام یه حرف کاملا مادرانه برات بگم: تو شیرین ترین... خوشمزه ترین و خوشمل ترین پسر دنیاییییییبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سمرا
9 مهر 90 10:56
پسل خوشجلتو ببوس عزیزم منم از دور میبوسمش یه سری به ویلاگ امیرحاسن هم بزن
هدی مامان مبین نفس
9 مهر 90 11:35
وای قربون تانکشون برم که اینقدر شیرینه مامانی حق داری ...خسته نباشی.. شیرین ترین...خوشجل ترین ...خوشمزه ترین رو ببوس
cupid
10 مهر 90 0:12
از دیشب همش یاد چشمای مظلومش میفتم که وقتی داشتی ازش شکایت می کردی چه جوری نگاه میکرد و انگار میگفت " مامانی نگو . خجالت می کشم . خوب چه کار کنم دست خودم نیست که اذیتتون می کنم .من فقط همه ی کارایی رو که بلدم انجام میدم . نمی دونم چرا اینجوری میشه " !


کاش منم یه cupid داشتم اینجوری ازم تعریف می کرد..
مامان رانيا
10 مهر 90 19:20
اخي بخولم اي رادمهر كه كه اينقدر عاشق بازي كردن با ماماني
مامان ماني
11 مهر 90 10:08
الهي قربونش بشم ماماي رادي ماني هم مثل غلط همش روي من و بابايي مي غلطه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد