رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

رادمهر

پنج ماهگیت مبااااااااااااارک عزیزمممممم

1390/7/11 11:54
نویسنده : مامان رادمهر
485 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج ماه شدی مامان جون... قلبونت برم شیرینی کوچولو... نون خامه ای... کیک بستنی...

داری بزرگ می شی... خوشحالم... اما دلم برات تنگ می شه... همین الان دلم برای اولین ماه تولدت تنگ شده.. برای دوماهگیت... سه ماهگیت.... برای اون موقع که گردن نرم و نازکت لق می زد و نمی تونستی نگهش داری... برای اون موقعی که همه اش چشمات بسته بود و نور می دیدی محکم تر بهم فشارش می دادی... برای اون موقعی که همه لباسای سایز صفرت برات بزرگ بودن و تو توشون گم می شدی... آخی گفتم لباسای سایز صفر... برات چندتاییش رو نگه داشتم... هنوزم بوی خوش تو رو می دن... بوی نوزادیات... اون روزایی که هنوز ٤٠ روزه هم نبودی.... دیگه کم کم داری مرد می شی...

از یه طرف دوست دارم زودتر بزرگ شی از یه طرفم دلم برای کوچولوییات تنگ می شه... دلم می خواد محکم محکم بغلت کنم و بچسبونمت به خودم... فقط اینطوری یه کم اون حس مادرانم آروم می شه.... ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ملودی
12 مهر 90 10:35
صوفی جان تا میتونی قدر این روزا رو بدون چند ماه دیگه دلت برای همین پنج ماهگی هم تنگ میشه....این روزا رو حسابی زندگی کن و لذت ببر.
خاطره مامان بردیا
12 مهر 90 14:20
5 ماهگیت مبارک گل پسر. انشاء اله 105 ساله بشی
هدی مامان مبین نفس
12 مهر 90 14:59
رادمهر جونم گل پسری قندعسل 5ماهگیت مبارک ماه کوچولو صوفی عزیز...این لحظات رو تو ذهن ویادت ثبت کن...تو قلبت ارشیو کن...برای روزی که ان شالله مهراد پسر کوچولوت 5 ساله..15 ساله ...25 ساله و............
مامان رانيا
12 مهر 90 19:28
مبارك مبارك خاله دير فهميد واسه بسمل خاله يه كيك خوب درست كن بوسسسسسسسسسس
خاله نوشی
13 مهر 90 12:01
جیگر طلا 5 ماهگیت مبارک انشاالله همیشه خوب و سلامت باشی بوسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد