رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادمهر

غول واکسن 6 ماهگی...

1390/8/5 10:18
نویسنده : مامان رادمهر
595 بازدید
اشتراک گذاری

غول واکسن ٦ ماهگی تو راههniniweblog.com....خیلییییی نگرانم رادی رادان... مخصوصا اینکه شنیدم خیلی از دفعه های پیش سخت تره... وای که چقدر من از تب بچه ها می ترسم...niniweblog.com... جون مامان قول بده که تب نکنی... گریه نکنی... وای قربون قدت برم عزیزم من طاقت گریه های تو رو ندارم... من طاقت تب و لرز تو رو ندارم... تا ١٠ روز دیگه که تو بخوای واکسن بزنی من صد دفعه خودم به خودم این واکسن رو زدم از بس که دارم غصه اش رو می خورم... خدا کمک مون کنه که به خیر بگذره... دوستت دارم عزیزم... دوستت دارم شیرینم، دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کاوه
3 آبان 90 23:57
ای جان تا قبل از این فکر میکردم تنها خودم مامان حساسی هستم و زیادی ازگریه پسرم حساب میبرم................صوفی جون دل نگران نباش.... سخته قربون بیحالیشون بشم...دل من که آتیش میگیره اما چاره ای نیست.............مرحله ایه که همه بچه ها گذروندن...............ایشالله که هردو مقاوم هستید.......................
مامان رانيا
4 آبان 90 10:34
غصه نخور به خير مي كذره رادمهر بزرك شده اين واكسن اثر زيادي بهش نداره غصه نخور
خاطره مامان بردیا
4 آبان 90 11:20
نگران نباش صوفی جون... خدا بزرگه. این واکسنا هم می گذره و خیالمون راحت می شه...
سمانه مامان کیمیا
7 آبان 90 23:33
اخی ایشالا به خیر میگذره و اقا رادمهر پیروزمندانه بدون اذیت شدن این غول رو از پا درمیاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد