رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادمهر

آااااممم...امممم

1390/8/5 10:13
نویسنده : مامان رادمهر
430 بازدید
اشتراک گذاری

اول نمیفهمیدم یعنی چیniniweblog.com... منو می بینی می گی امممممم آاااامممم... مامانی رو می بینی می گی اممممم(با فتحه) میریم تو آشپزخونه با آب و تاب می گی ااااامممممممممم.... اما بالاخره کشفیدم اااممم یعنی چی؟niniweblog.comیعنی من خوراکی می خواااااااااااااااام....niniweblog.comقربونت برم با اون حرف زدن شیرینت، اینم شد اولین کلام رادمهر؛ نمی دونی با شنیدن هربار این کلمه خوشملت من چه حالی می شمniniweblog.com

حالا چرا تا چشمت به من می افته می گی ااااممم چون می دونی کجا می تونی شیر خوشمزه بخوری...niniweblog.comبه مامانی برای این می گی ااااممم چون می دونی کی برات همیشه یه کاسه حریره بادوم یا بیسکوییت مادر و این چیزا می یاره...niniweblog.com آشپزخونه رو هم که شناسایی کردی که اینجا محل انواع آآاااامممه...niniweblog.comفدای اون کودکانه های معصومانه ات عزیزترینم... بی صبرانه در انتظار شنیدن کلمه های خوشمل بعدیت هستم...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطيما
7 آبان 90 10:23
الاهيييييييي ... چه ترجمان مادرانه اي خيلي خوشمزه بود . ان شالله واكسن 6 ماهگي اش رو به سلامتي مي زني و بعدش تا يك سالگي خبري از اوف نيست ;:
مامان رانيا
7 آبان 90 13:13
باز خوبه رادمهر يه مممممم مي كه منكه منتظرم رانيا يه جيزي بكه ولي هر وقت كرسنه است دستاش مي خوره به من زل مي زنه
خاله فرنگیس
7 آبان 90 16:03
عکسهاشم بزار دیگه.تا ما خاله هاش بیشتر کیف کنیم.
خاطره مامان بردیا
7 آبان 90 19:21
قربونت برم با اون حرف زدنت عزیزم
سمانه مامان کیمیا
7 آبان 90 23:33
چه قشنگ خدا حفظش کنه
هدی مامان مبین
8 آبان 90 0:45
ویییییییییییییییی خاله قربون امممممم میدونم چه لذتی داره.... وای من که ذوب میشم اوج میگرم تازه میشم خدا نگهبانشون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد