رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

دلم غصه داره...

1390/12/1 15:23
نویسنده : مامان رادمهر
681 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم غصه داره، چرا هیچی نمی خوری؟ چرا لب به هیچ خوراکی نمی زنی حتی دنت شکلاتی رو هم که انقدر دوست داشتی دیگه نمی خوری... دیروز داشتم لباسات رو عوض می کردم دستم قشنگ دنده های کوچولوت رو حس کرد... کلی اشک ریختم برای کوچولوییات... برای پای چشمای قشنگت که گود افتاده... کی تو رو مریض کرد آخه... چقدر بگم آدم مریض نباید نزدیک بچه بیاد چه برسه به این که بغلش کنه و بچلونتش... با اینکه شربت آموکسی داره تموم می شه اما هنوز سرفه های تو خوب نشده... وای من رادی رادان شیطون و سالم خودمو می خوام... نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ستاره
1 اسفند 90 15:32
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنیم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
ملودی
1 اسفند 90 16:11
ای وای ... مریضی بچه خیلی سخته... حاضرم خودم مریض بشم هر بلایی سرم بیاد ولی بچه مریض نشه... انشالله زود خوب میشه نگران نباش... در عوض بدنش مقاوم میشه اینو یه دکتر بهم گفت
خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 22:00
بمیرم الهی. کی رادی رادان ما رو مریض کرده ؟ خودم می کشمششششششششششش
مامان محمدحسن کوچولو
2 اسفند 90 7:27
طفلکی رادی رادان بچه ها وقتی مریض میشن خیلی مظلوم و ترحم برانگیز میشن ایشالا زود زود خوب شه گل پسرتون
سمیرا مامان آنیتا
2 اسفند 90 11:08
وای خدا ...
من دلم می ترکه بچه م اینطوری میشه
صوفی جون حالش که بهتر بشه ... اشتهاش هم برمیگرده و اونوقت باید جبران کنی
منم چند وقت پیش همینطوری بودم ... هر چی درست میکردم درسته میریختم دور
نگران نباش عزیزم ... داروهاش که تموم شه دوباره تپلی میشه ... دوباره سرحال میشه
ازین به بعد هم رودربایستی رو بذار کنار ... هر کی مریض بود خودت تذکر بده بهش که نیاد طرف رادمهر



ممنون از دلگرمی که دادی... حتما همین کارو می کنم... مرسی

shabnam
2 اسفند 90 18:38
mehraban tarin ghalb faghat madar
shabnam
2 اسفند 90 18:40
elahi in vorojak ha mariz nashan
سپید مامان علی
2 اسفند 90 21:33
صوفی جون غصه نخور عزیزم انشاء الله به زودی حالش خوب میشه و همون پسر شیطون و سالم میشه
هدی مامان مبین
3 اسفند 90 9:16
مبین هم مریض شده ولی داره کم کم خوب میشه
اونم اموکسی خورد
از مامان پدرش گرفت
روم نمیشد بهش بگم تو که صدات گرفته و سرفه داری عشقتو کنترل کن
تازه بعدش گفت کم لباس میپوشونی مریض شد!!!!
ایشالا زود خوب بشن......


ماااااااااااادر جااااان...چی بگممممم

سمرا مامی امیرحاسن
6 اسفند 90 10:49
الهی بمیرم من خدانکنه گل پسر ما مریض بشه ...........منم با هرمریضی امیرحاسن میمیرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد