رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

بیست قدم....

1391/3/31 15:44
نویسنده : مامان رادمهر
545 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار در طول دوران تاتی کردن بیست قدم راه رفتی و نشستی بعد دوباره بلند شدی و ادامه دادی انقدر دیروز این کار رو انجام دادی که دیگه از خستگی دراز کشیدیniniweblog.com

من و دایی هادی و پارسا کلی ازت فیلم گرفتیم و خونه خاله بهاره کلی از خوشحالی بالا پایین پریدیمniniweblog.com

 

من با چشمای پر از اشک نگاهت می کردم...باورم نمی شد اون کوچولوی من که یه روزی من از غلتیدنش از شادی فریاد کشیدم الان رو دو تا پای کوچولوش ایستاده و داره راه می ره..اونم چه جوری؟ شکم و کله رو داده جلو و د بدووووو...niniweblog.com

حالا هر چند وقت یه بار یه صدای پوف تو خونه می پیچه... چه خبره؟ رادی رادان با باسکن افتاد و اونم صدای پوشکشه... حالا دیگه نمی تونم حتی یک لحظه روم رو ازت برگردونم، می دونی چرا؟ آخه می ری روی میز و روش قدم می زنی!!!!!!!!!!!niniweblog.com

من فدای اون قدم های مردونه خوشمزه ات... من فدای اون ذوق کودکانه ات... من فدای اون شیمکت که اون جوری می دیش جلو و تند تند واسه خودت می ری... من فدای تو عزیزترینمممممniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عموئي
31 خرداد 91 20:37
سلام انشالله خدا واستون حفظش كنه و شما رو هم واسه اون خوشحال ميشم يه سر هم به ما بزنيد شايد چيزايه بدرد بخوري واستون پيدا بشه
مامان رانيا
1 تیر 91 9:55
راه رفتنت مبارك خيلي اقايي گلم
مامان نوشی
1 تیر 91 12:36
رادمهرم قربون تاتی کردنت عزیزمممممم
قدم برداشتنت مبارک.

جوجویی دفعه بعد که قرار شد دور هم جمع شیم خودت تاتی کن و بیا . خاله فدات شمممممم


ههههه...چشم مامان نوشی مهربون
مامان کاوه
2 تیر 91 17:41
مبارکه تاتی کردنت مرد کوچولو.................
مامی گل
3 تیر 91 12:56
مبارک باشه عزیزم قربونت برم من کوچولوی ناناز قربون قدمهای کوچولو موچولوت
سپید مامان علی
3 تیر 91 15:53
تاتی کردن رادی جون مبارک...انشاءالله قدمهات استوار و زمین زیر پایت هموار مرد کوچک
خاطره مامان بردیا
3 تیر 91 19:29
ای جان... گل پسرمون دیگه حرفه ای شده توی راه رفتن مبارکهههههههههههههه
هدی مامان مبین
4 تیر 91 11:02
الهی فدات...
یعنی یه دنیا عشق تو این تاپیکه....
اینکه 20 تا قدمش رو شمردی...
اینکه حست رو درک میکنم...
اینکه کوچولوت یه قدم بزرگ به سوی مردونگی رفت...
شاد باشی همیشه رادمهری....خدا همیشه کنارت باشه


آااااااااااااامین ....بووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد