رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

هریجان با رادان شیطون

1391/4/17 13:00
نویسنده : مامان رادمهر
667 بازدید
اشتراک گذاری

چالوس... روستای بکر هریجان...

یه بار دیگه از دست دود و دم تهران پناه بردیم به دامن پاک طبیعت... گفتم که من و بابا عاشق طبیعتیم و حالا تو یه پله از ما رفتی بالاتر

رفتیم یه جای جدید که تا حالا نرفته بودیم... چقدر قشنگ بود... چقدر آرامش داشت... چقدر پر شدیم از حس های قشنگ... چقدر از دیدن تو وقتی دنبال اسبا می رفتی لذت بردیم... چقدر کیف کردیم وقتی دیدیدم توی آب آبشار زیبای اونجا نشستی و پاهات رو گذاشتی توی آب؛ حتی وقتی پاهای کوچولوت از سرمای آب صورتی شده بود هم نمی خواستی بیای بیرون... چقدر خندیدیم وقتی دیدیم موهای فرفریت توی مه غلیظ اونجا فرتر شد... چقدر بهمون خوش گذشت وقتی گوساله های کوچولو دمشون رو تکون می دادن و تو می خندیدی و می دویدی طرفشون... چقدر شاد شدیم وقتی دیدیم نشستی روی یه تخته سنگ بزرگ و از روش تکون نمی خوری؛ انگار فهمیده بودی سنگ و آب و... به آدم انرژی های خوب می دن...

روح پاکت همیشه سبز و خرم...

جسم خوشمزه ات همیشه سلامت و استوار...

لب های قشنگت همیشه خندون...

رادمهر و طبیعت

 

رادمهر و طبیعت

 

رادمهر و طبیعترادمهر و طبیعت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مانی و ماهان
17 تیر 91 13:32
خوش به حال این پسمل
همش در حال تفریح تو کوه و بیابونه
انشا اله همیشه خوش باشین و بهتون خوش بگذره




مامان رانیا
17 تیر 91 14:02
عکسهای خوشملی خوش گذشت ؟ همیشه به سفر و شادی
سمیرا مامان آنیتا
19 تیر 91 15:24
چقدر رادمهر تو آفتاب سفید بلوری می شه جیگرشو که عاشق طبیعته
مامی گل
21 تیر 91 16:16
منم دلم ازین پسملیها خواست خوش باشین همیییییشه
هدی مامان مبین
21 تیر 91 18:06
عجب جایی رفتید...بکر بکر...مثل رادمهر...که هنوز روحش بکره...ذاتش سفیده...و مطمئنم میمونه....
چقدر قشنگ تعریف کردی...
ایشالا نفش های رادمهری تا همیشه بهترین هوای زندگیتون باشه....
میبوسیش از طرف من؟؟
لطفا محکم و ابدار


حتما مهربون... دوستت دارم
خاطره مامان بردیا
23 تیر 91 10:26
به به همیشه به گردش و سفر


مرسی دوستم...
مامانی شادی
24 تیر 91 16:01
چه پسری چه چیزی...ماشالهه براش اسپند دود کن. عزیزم به ما هم سر بزن...با اجازت لینکت کردم


مرسی دوستم... ممنون...منم با افتخار لینکتون می کنم
سمانه مامان کیمیا
29 تیر 91 18:04
چه جای قشنگی بیشتر عکس میزاشتی....قربون سفید برفی تاپک
سپید مامان علی
31 تیر 91 11:47
انشاءالله همیشه جاهای قشنگ قشنگ برید که رادی جون حالشو ببره...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد