رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

دوست داشتنی های تو...

1391/4/19 15:11
نویسنده : مامان رادمهر
513 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که دیگه داری برای خودت یه آقا کوچولوی کامل می شی کلی علاقمندی های خاص خودت رو داری مثل من...مثل بابا...Emoticon

*وقتی میبرمت پارک مثل سنجاب از وسایل ورزشی تو پارک بالا میری و خیلی دوستشون داری، عاشق سرسره ای و نمی خوای ازش بیای پایین...تا صبحم بازی کنیم خسته نمی شی...Emoticon

*آب بازی برای تو یعنی بهترین و عالیترین تفریح دنیا؛ مامانی بعد از ظهرها برات تو یه لگن بزرگ آب پر می کنه و می ذاره توی بالکن تو می شینی کنارش و تمام جونت و بالکن رو خیس خیس می کنی؛ وقتی می برمت حموم می ذارمت توی وانت و تو یه نیم ساعتی مشغول آب بازی هستی، می خوام دستای کوچولوت رو بشورم هی می گی آب...آب... و می خوای آب رو بگیری... داریم با هم تاتی می کنیم یه چاله کوچولو که توش آبه رو که می بینی باید حتما بری پاتو محکم بکوبی توش وگرنه نمی یای که نمی یای

*کنترل تی وی رو بر می داری و مثل خودمون می گیری جلوی تی وی و می خوای روشنش کنی یا این که می خوای کانال عوض کنی...

*تازگیا رو پاهای کوچولوت بلند می شی و هر چی که مثلا ما می ذاریمش بالا که دست تو بهشون نرسه برمی داری و منم راستش کیف می کنم می گم خب پسرم دیگه بزرگ شده... قدش می رسه

*عصرا می یای دم در می ایستی و می گی ددر...ددر... منم که مقاومتم در مقابل تو صفره؛ هر چقدرم که خسته باشم با هم می ریم بیرون و کیف و صفااااا...

 

هر آهنگی که می شنوی باهاش می رقصی... حتی با آهنگ مثلا لالایی اون غازه بالای تختت...Emoticon

*عاشق اینی که موبایل منو برداری و باهاش راه بری تو خونه و حرف بزنیشکلکهای مژی جوووووونg

*دقیقا مثل خود من از مبلامون می ری بالا؛ نه بالای معمولی ها، می ری روی بلندترین قسمت مبل می شینی... مامان تا ٨ سالگی این کار رو می کرد از اون به بعدشم از چهار چوبا می رفت بالا... حالا تو شدی ورژن دوم من... حالا می فهمم مامانی چی کشید...شکلکهای مژی جوووووون

از شمشیر بازی با سینا و پارسا سیر نمی شی... تفنگ آب پاشت رو خیلی دوست داری هر چند فعلا من و بابا باهاش بازی می کنیم چون تو هنوز زورت نمی رسه ماشه اش رو فشار بدی فدات شممممممممم

آخخخخخخ که چقدررررررر تو برای من مادر شیرینی عزیزترینممممممممEmoticon

علاقمندی های تو علاقمندی های خود خود منه... برای همین باهاشون کیف می کنم ... هر چند تو با وروجک بازی تمام از این فرصت حسابی استفاده می کنی

من فدای اون قد و بالای قشنگت عزیزترینمممم

Brown Haired Baby Boy

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نوشی
19 تیر 91 16:26
خاله فدای تو مرد کوچکککککککککککککککک همیشه سالم و شاد باشی
مامی گل
21 تیر 91 16:17
ای قربونت اقا ملوسه
هدی مامان مبین
21 تیر 91 18:08
اقای کوچولو....علائقت رو عشقه....
اونوقت علاقه نداری بیای پیش من و مبین؟؟
همیشه شاد و سالم باشید....همیشه!


وای انقدر دوست داریم که نگو... کاش بشه... دلمو نبر اینجوری
خاطره مامان بردیا
23 تیر 91 10:26
قربونش برم که این همه شیطون بلا شده این شازده پسر


زنده باشی....
سپید مامان علی
31 تیر 91 11:55
من میام این رادانی شیطون بلا رو میخورم با این کاراش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد