رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

رادان گل سر منو بیار...

1391/7/4 14:18
نویسنده : مامان رادمهر
441 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بهت گفتم رادی رادان گل سر مامانو بده... روی زمین افتاده بود کمی اون ورترش هم جورابام رو گذاشته بودم، گل سرم رو خودت اونجا انداخته بودی، من گفتم رادان گل سر منو بیار اما اشاره دستم رفت سمت جورابام بعد تو با اون قد و بالای کوچولوت خم شدی و هر دو لنگه جوراب منو از رو زمین برداشتی و بدو بدو _با همون حالت همیشگی: شیمک و کله جلو _ آوردی دادی دستم... وای خدا، دلم می خواست انقدر به سینه ام فشارت بدم که با هم یکی بشیم... جورابام رو ازت گرفتم و دستای صورتیت رو هزار بار بوسیدم تو خنده ات گرفته بود بعد چسبوندمت به سینه ام، هی گفتم فدات شم رادان... دورت بگردم مامان... بعد تو هی گفتی ماما من گفتم جونم دوباره گفتی ماما من گفتم بله فدات شم دیگه شده بود مثل شعر... تو بگو من بگو... آخیییییییی چقدر مزه می ده نی نی آدم براش جوراباش رو بیاره در حالی که تو گل سرت رو می خواستی...

من می گم خوشبختی یعنی همین چیزا منظورم همینه دیگه...خب این خوشبختی نیست؟ باطری من امروز با شیرین کاری تو انقدر گرم شده که هنوزم خسته نیستم... خسته هم نمی شم هر چقدر هم کارم زیاد باشه... استرس های روزانه ... دفترچه قسط ... یه عالمه کار و کار امروز برام خنده دارن چون صبح با انرژی رادانی شارژ شدم...

رادی رادانم وجود نازنینت پر از انرژی های مثبت... انرژی خورشیدی...رنگین کمانی... آسمونی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نوشی
5 مهر 91 10:28
استفاده ابزاری از رادان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی فدای دستای کوچولوت شم جوجههههه. راستی دوستم چرا دیگه عکساش رو نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون تنگ شد.


چشم... می ذارم عزیزم... تنبلیییییی
خاطره مامان بردیا
7 مهر 91 11:19
آخ جونم... قربونش برم که جورابای مامانی رو جای گل سر براش برده. چقدر دلم برات تنگ شده رادمهر جونم
مامان رانیا
7 مهر 91 20:00
منم عکس می خوام


چشمممممممم...می ذارم این هفته...بوووووس
سپید مامان علی
9 مهر 91 9:39
فدای رادی رادانم یشم که شارز کننده مامانشه
سمانه مامان کیمیا
10 مهر 91 21:59
ههههه جانممممممم منم خیلی حال میکنم کیمیا چیزی واسم بیاره همسری هم میگه اینقدر به این بچه دستور نده میگم از اینکه این توانایی رو پیدا کرده لذت میبرمممممممممممممممم همیشه به همین قشنگی طعم خوشبختی رو حس کنیییییییی
خاله نفس
10 مهر 91 22:10
واقعا" خوبختی همینه و بس منکه نی نی ندارم اما از ته دل میفهممت جدی چه خوبه یکی توو خونه باشه چیز میزارو از اینور اونور واسه آدم بیاره هاااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد