رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

ماما... جانم

1391/7/8 10:55
نویسنده : مامان رادمهر
346 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه به خیال خودم بزرگ شدم... ازدواج کردم خودم مادرم ولی هر وقت مامانم رو صدا می کنم می گه جانم... _: مامان _: جانم.... _: مامانی _: جونم.... همیشه با خودم فکر می کردم مامان چه حسی داره من هر چی صداش می کنم با همون لحن دفعه اول می گه جانم... اما حالا پاسخم رو گرفتم... چه جادویی داره شنیدن این کلمه مامان از دهن فرزند... قشنگ آدم رو مسخ می کنه... انگار با تک تک سلول های بدن مادر شنیدن کلمه مامان ارتباط برقرار می کنه... عاشقترش می کنه... شاید برای همینه که مادرا هیچ وقت خسته نمی شن... فقط کافیه یه بار صداشون کنی ، تمام خستگی هاشون یادشون می ره و با لبخند جوابت رو می دن...

این روزا بر عکس هفته های پیش هی می گی ماما و من تازه فهمیدم مامانم چه حس قشنگی رو در همه این سال ها تجربه می کرده...

_: ماما _: جانم فدات شم... _: ماما _: جونم قربونت بره مادر... _: ماما _: جوووووون

تو هزار بار در هر وقت از شبانه روز از کله صبح تو خواب بیدار من گرفته تا نصف شب وسط خواب شبرینم بگی ماما من با تمام وجودم می گم جانم... من با شنیدن این کلمه از دهن بهشتی تو تمام اونچه که در دنیا بهش می گن لذت رو یه جا می برم... کیف می کنم... مست می شم... مست مست...

دوستت دارم پا صورتی ( من عاشق اون کف پاهای صورتیتم... انقده خوشمزه است که نگو)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کاوه
8 مهر 91 15:29
کف پا صورتی همیشه خوش باشی و مامان گفتنت به راه.....منم عاشق این کلمه مم......رادی طلا میبوسمت
سپید مامان علی
9 مهر 91 9:42
فدای ماما گفتنت....فدای کف پای صورتیت
امیدوارم اونهایی هم که آرزو دارند این کلمه رو از دهن دلبندشون بشنوند



آآآآآآآآآآآآامین
سمانه مامان کیمیا
10 مهر 91 22:06
راست میگییییییییی خیلی شنیدنش لذت بخشههههههه منم از بچگی 0 ماهگی تا الان پای کیمیا رو از همه جاش بیشتر دوست داشتم و میبوسیدم و هی بهم میگفتن خوب نیست دیر راه میفته ولی من اینقدر بوسیدم که 11 ماهگی راه افتاد قربون کف پای صورتیت خاله ....منخوب میفمم مامانت چس میگههه
خاله نفس
10 مهر 91 22:11
ماماااااااااااااااااااااااااا......




جااااااااانممممممم
مامان نوشی
11 مهر 91 10:06
ای جونم مامانننننننننننننننننننننن
هدی مامان مبین
15 مهر 91 16:30
واقعا ماما...زیباترین ملودی دنیاست مخصوصا از دهن جگرگوشه ات...
میدونی چرا....ماما یعنی...تو یه فرشته داری مال خودت...و تو مال اون...
ماما....فقط یعنی ماما
دوستتون دارم خیلی!


دل به دل لوله کشی....شدیدددد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد