رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

من و رادان و قایم موشک

1391/8/3 15:03
نویسنده : مامان رادمهر
287 بازدید
اشتراک گذاری

آخ که چه کیفی می ده آدم با تو قایم موشک بازی کنه... من این ور صندلی روی زمین می شینم و چشم می ذارم تو اون ور صندلی می ایستی و منو نگاه می کنی، بعد من مثلا می یام تو رو پیدا کنم، نگاهت نمی کنم و هی الکی می گم رادان رادان کجایی و تو می خندی و من مخصوصا نگاهت نمی کنم چون می خوام بیشتر و بیشتر این صدای قشنگ رو بشنوم، بعد یهو می یای جلوم و خودتو به زور بهم نشون می دی منم از خدا خواسته بغلت می کنم و سفت می چسبونمت به خودم و از اعماق وجودم نفس می کشم... آخیششش رادان بغلمه...

می شه همیشه با هم از این بازیا بکنیم؟ من قول می دم خسته نشم اما تو هم قول بده همیشه مثل الان پایه باشی؛ وقتی می یای دستم رو می گیری و منو با خودت می بری تو اتاقت تا با هم خرس بازی کنیم من از ذوق دلم غنج می ره...

کاش این روزا تموم نشه... کاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رانیا
3 آبان 91 22:03
ای جان حسابی بازی کن که یه روزی بزرگ می شی و میگی کاشکی بچه بودم
سپید ماما علی
5 آبان 91 13:32
مامان مهربون این روزها رو همیشه در قلبت و ذهنت حک کن....مطمئن باش این روزها جاشونو به روزهای بهتری خواهند داد
هدی مامان مبین
5 آبان 91 18:00
اقا رادان کوچولو قایم بشو منم بیام پیدات کنم ولی بعدش میخورمت...باشه... صوفی..عشق کن..با این لحظه ها....با این بچگی ها...با رادان
سپید ماما علی
6 آبان 91 12:07
صوفی جون رمز وبلاگ علی رو واست فرستادم بدستت رسید؟


خوب شد گفتی الان می رم برمی دارم دوستم مرسی
مامی گل
6 آبان 91 15:48
منم بازی منم رادان خوشمزه میخوام فقط یه بووووس قبوله ؟


گلی جونم کاش پیش هم بودیم... کاش... اون وقت نی نی هامون چقدر با هم بازی می کردن ما هم کلی گل می گفتیم و گل می شنیدیم...ههههه... آرزوهای من
مامان نوشی
7 آبان 91 11:23
تا میتونی از این بازی ها لذت ببر که هر چی بزرگ تر شه بازی هاش هم بزرگتر میشه ، قربونش برم وقتی رادان رو موقع بازی مجسم میکنم دلم ضعف براش
فرناز مامان ایلیا
7 آبان 91 21:24
قربون اون قایم موشکت...

مامانش عکس یکم بیشتر بزار...


چشم دوستم...
مامان کاوه
9 آبان 91 18:04
صوفی حق داری من که دلم میگیره...روزهای شیرینیه .............همیشه خوش باشن...
خاطره مامان بردیا
11 آبان 91 12:40
صوفی با زبون خوش دارم بهت می گم عکس از رادمهر جونم بزاررررررررررررررررررررر


فدات دوست جونم...چشممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد