رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

چند تا عکس از مامو...

1391/9/30 10:48
نویسنده : مامان رادمهر
363 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا برام شیرینن چون تو داری بزرگ می شی نمی دونم عکس نوزادیات رو مبینیم دلم غنج می ره برات اما وقتی صدات می کنم می گم رادمهر شیشه ات رو بیار تندی می ری می یاری ذوق می کنم می گم جان دلم دیگه انقدر بزرگ شدی که متوجه همه چی می شی حالا نتیجه چی شد؟ نمی دونم...فقط می دونم مامانا تکلیف شون با خودشونم روشن نیست از یه طرف دوست دارن قد کشیدن نی نی ها رو ببینن از یه طرف دیگه وقتی فیلم نوزادی های نی نی رو نگاه می کنن گریه می کنن...

فدای قد کشیدنت شیرین تر از جونم؛ اینم چند تا عکس از روی ماهت:

radmehr

 

radmehr

 

radmehr

 

radmehr

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کاوه
1 دی 91 10:36
اوه اوه ماشالا داره .... مرد شدی رادی جووووون....
مامان نوشى
2 دی 91 22:34
اخ كه خاله فداى قد كشيدنت بشه، ماموى ناز خاله جون فدات شم، بوسسسسسسسس
سپید مامان علی
4 دی 91 9:46
فدات بشم که داری هر روز بزرگتر ...شیرینتر و فهمیده تر میشی...بالندگیتو عشقه
مرجان مامان آران
4 دی 91 13:02
مامو خوشگلمممممممممممممم چه عکساییییییییییییییییییییییییییی عزیزمییییییییی با این اسم خوشگلتتتتتتتت ماهم اپ کردیم عزیز دلمم
خاطره مامان بردیا
16 دی 91 18:43
وای که چقدر دلم برای این آقا رادمهر خوشگل تنگ شده بود. کلی با دیدن عکساش کیف کردم


خاطره جونم خوشحالم کردی دوستم... بوووووووس
شبنم
22 دی 91 12:27
بالاخره عكس جديدت ديديم بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد