رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

بیست ماهه شیرینم...

1391/10/18 8:01
نویسنده : مامان رادمهر
304 بازدید
اشتراک گذاری

بیست ماهگیت مبارک بیست ماهه شیرینم...

چقدر این روزا حس می کنم مستقل شدی، چقدر دوست داری خودت تصمیمی بگیری، منم که عاشق این کاراتم. رادان یعنی از لحظه ای که با همیم فقط باید ببینم چه برنامه ای می خوای پیاده کنی تا جلوی فاجعه رو بگیرم؛ یا روی دسته مبلی یا صندلی یا با پریز برق می خوای بازی کنی  یا از تختت می خوای با سر بیای پایین یا چشماتو می بندی و راه می ری یا.... خب به من رحم کن ماااااااااادر جان؛ من سر جمع اندازه یه نصف آدم هم توان ندارما ولی نه با تو که هستم پر توان ترینم... مگه می شه مادر باشی و توان نداشته باشی حتی در سخت ترین لحظات...

شیرینی زندگی ام تمام لحظه های قشنگت ثبت می شن و من هر روز می شینم تماشاشون می کنم؛ رادانم اگه بدونی چقدررررررررر عزیزی عیزترینم...

بیست ماهه شدنت مبارک نازنین ترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هدی مامان مبین
18 دی 91 15:15
20 ماهه شدی شیرینم....چه زود داره میگذره...
راستی فکر دل مامانی رو هم بکن مگه چندتا پسر خوشمزه داره...
بالندگی ات پیاپی عزیزترین


فدای مهربونیات...
مامان نوشى
19 دی 91 11:43
عزيزترينم 20 ماهكيت مبارككككككككككك، يعنى 4 ماه ديكه ميشى 2 ساله، واى كه جه زود ميكذره، جشم به هم بزنيم رادى جونم داره ميره دانشكاه و بعد شم داماديشه، الهى قربونت برم كوجولوى شيرين خاله
مرجان مامان آران
19 دی 91 15:37
20 ماهگیت مبارک پسر خوشگللللللللللللللل و عسللللل
سپید مامان علی
22 دی 91 0:26
20 ماهگی رادی رادان شیرینم مبارک....
مامان رانيا
22 دی 91 12:23
فاجعه هههه محاله رادمهر خيلي اقا مامانش شيطوني مي كنه
سمیرا مامان آنیتا
28 دی 91 14:11
هههههه منم همیشه گوش به زنگ یه فاجعه ام 20 ماهگیت مبارک رادمهر قشنگم
مامان محمدحسن کوچولو
1 بهمن 91 7:09
سلام مامان رادمهر جون
چه خبر از رادمهرجونی؟



مریضه عزیزم... تب داره... گلو درد داره به خاطر آلودگی هوا... مواظب محمدت باش
مامان کاوه
1 بهمن 91 16:24
مبارک باشه پسر طلا.... امیدوارم همیشه پرانرژی و شاداب باشی.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد