رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

اینو چیه؟

1392/2/23 9:11
نویسنده : مامان رادمهر
264 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خونمون شده مدرسه...اینو چیه؟ ...در....اینو چیه؟... دیوار...اینو چیه؟ ....در دیگه الان گفتم....اینو چیه؟...دیوار وروجک چند بار می پرسی؟ ....اینا دیالوگای این روزای ما با توست

شنیده بودم بچه ها از یه زمانی گیر این چیه میدن ولی نمی دونستم انقدر خنده دار باشه... فکر بعضی وقتا من اسم یه وسیله مثل کپسول آتش نشانی رو باید 15 بار تکرار کنم....

حالا دیگه باورم شده که بزرگ شدی...مخصوصا الان که عکسای یک سالگیت رو میبینم...ولی یه چیزی رو نمی فهمم...چرا وقتی عکسا و فیلم های کوچولوییات رو می بینم گریه ام میگیره؟ وقتی به توپولی دستا و پاهای کوچولوت نگاه می کنم وقتی به شیمکت که می دادی جلو و تلو تلو خوران راه میرفتی نگاه می کنم گریه ام می گیره...چرا؟ حالا که انقدر بزرگ شدی که داری روز به روز بیشتر با دنیای اطرافت آشنا می شی دلم برای سینه خیز رفتنت تنگیده

اینو چیه؟ عشق مادرانه

اینو چیه؟ مهر مادرانه

 

در پناه مهر یزدان مهر آفرین سالم و شرحال باشی شیرینترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 9:50
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو


ممنون مهربون از لطفت.بر شما هم مبارک

سپید مامان علی
15 اردیبهشت 92 13:38
فدای این چیه این چیه گفتنات...
این چیه: قلب ما مامانهاست که واسه تک تک لحظات شما میتپه
ببوس رادمهر عزیزم رو


مرسی دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد