رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

مامان ببخشید...حالا بخند

1392/6/20 8:06
نویسنده : مامان رادمهر
251 بازدید
اشتراک گذاری

من یه مامان معمولی ام...خیلی معمولی...از اون مامانا که هیچ وقت کم نمی یارن نیستم. بعضی وقتا احساس می کنم جا موندم... 

اون موقع که تو دقیقا از نوک پا تا موهای سرتو توی پارک گلی می کنی و پاتو محکم تو گودال آب گلی می کوبی تا آب همه جا بپاشه بعدشم به هیچ ترفندی از اون جا بیرون نمی یای درسته که صورتم عادیه اما از درون دارم منفجر می شم...خودتم متوجه می شی بعد می یای می گی مامان ببخشید حالا بخند بعد خودت می خندی تا منم خنده ام بگیره...

یاد گرفتم در برابر جیغ زدنا و داد زدنا بی تفاوت باشم اما بعضی وقتا فکر می کنم الان مغزم می پاشه به دیوار .... خیلی سعی می کنم موردی پیش نباد ولی مگه می شه هر چی تو خواستی رو انجام بدیم ؟

دستای کوچولوت دوست داره به همه چی برسه از کارد آشپزخونه بگیر تا وسایل من و بابا...عزیز دلم بزرگ شی می تونی به همه اش برسی ولی الان....

وقتی می بینی من از دستت غمگین می شم می یای می گی مامان ببخشید حالا بخند...حالا این افتاده تو دهن ما هر وقت می خوایم کارمون پیش بره به هم می گیم و کلی بابتش می خندیم

یعنی می شه من زودتر موفق شم تو رو از پوشک بگیرم و این پروژه به خوبی تموم شه...

یعنی می شه ماجرای جیغ زدن برای همیشه تموم شه

خدایا شکرت که یکی تو خونه ما یکی هست که با نیم وجب قد و قامت و اون دست و پای کوچولوش می خواد همه جا رو فتح کنه

خدایا شکرت که وروجک ایزوگام کار من که استاد ایزوگام اعصابمونه سلامته

خدایا این پسرک شیرینمو در پناه خودت حفظ کن...

خدایا ببخشید ... حالا بخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپید مامان علی
18 شهریور 92 13:40
فدای رادمهر شیرینم بشم که اساسی اعصاب مامانش رو ایزوگام کرده.... مامانی وقتی بزرگ بشن دلمون واسه تک تک این لحظه هاشون تنگ میشه... سخته اما شیرینی خودش رو داره... پس ببخش و بخند
شيما
18 شهریور 92 19:52



ممنون شیمای گلم...
مامان نوشى
22 شهریور 92 17:36
عزيزممممممممم، وقتى تو اينجورى ميكى با خودم فكر ميكنم من جيكار بايد بكنم با اين أعصاب ضعيفم
هدی مامان مبین
25 شهریور 92 18:17
می بینی مامان...
خودشون خراب میکنن..خودشون درست میکنند...
فدای حالا بخند گفتنت...
تو کودکی اتو بکن...مامان دلش برای همه ی این کار غنج میره...حتی برای ایزوگام رادمهریتمن میدونم....کیف میکنه اصلا...دلش به همین ایزوگامت خوشه


دقیقا... عجیبترین و در عین حال شیرینترین دنیا دنیای مادرانه است...تو که خودت آخرشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد