رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

... تو دوست بچه ها نیستی؟

1392/9/17 15:55
نویسنده : مامان رادمهر
267 بازدید
اشتراک گذاری

حس کنجکاوی کودکانه ات به تو این احساس رو می ده که باید به هر چیزی دست بزنی و لمسش کنی تا بفهمی چیه؛ یه بار وقتی داشتی پیچ گازو می پیچوندی بهت گفتم گاز دوست بچه های نیست نباید بهش دست بزنی.... حالا این شده سوال هر روزت و من باید بشم زبون همه جونورا و اشیا مختلف

حالا مثلا وقتی می خوای به گاز دست بزنی ازش می پرسی: گاز تو دوست بچه های نیستی؟

من با صدای کلفت: نه رادمهر من دوست بچه ها نیستم دوست مامانام

چند دقیقه دیگه... رادمهر: ماشین لباسشویی تو دوست بچه ها نیستی؟

من به یه صدای دیگه: نه رادمهر من خطرناکم به من دست نزن

دو ساعت دیگه تو اتاق خودت...خرسی تو دوست بچه هایی؟

من با صدای خرسی: بعلهههه من دوست شما نی نی هام... به به چه پسری

یه ساعت بعد تو خیابون؛ پیشی تو دوست بچه هایی؟

من با صدای پیشی میو میو کنان: نع من حموم نرفتم کثیفم منو از دور ببین اصلا به من دست نزنیا (اگه اینجوری بهت نگم می ری و حتما بغلش می کنی... ووووییییی)

خلاصه الان در حال امتحان همه چییییییی هستی و منم شدم زبون روزگار برای تو...از سگ و گربه و در و دیوار بگیر تاااااااااا دوش حموم و دمپایی

تو آرزوی دست یافته منی رادمهر...عاشقتممممممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدی مامان مبین
19 آذر 92 15:07
چه جالب...یادم باشه ازش استفاده کنم! ولی منم زبون روزگارم... برای بازیای تخیلی و گاهی قانع کردنش.. فداشوووووووووووووووووووووون انقدررر برای من جواب می ده هدی... من زبون ریش تراش باباشم می شم بعضی وقتا
سپید مامان علی
25 آذر 92 9:57
چه زبون باحالی...خوشمان امد.... منمیخوام با رادمهر جونی دوست باشممممممممم...میشه؟؟ تو که خاله خوبشی عزیزممممم
مامان نوشى
29 آذر 92 0:38
اى جونمممممم، جه با نمك ، رادمهرى شيرين زبون عاشقتمممممممم، بوسسسسسس
سحر
2 دی 92 12:41
عزیزم وبلاگ زیبایی داری . اگه میشه رادمهر من رو هم لینک کنید. مرسی به روی چشم...
فرناز مامان ایلیا
7 دی 92 14:17
کلی لذت میبرم ازطرز نوشتنت...عاشقتم ... جیگر پسملی شیطون رو که از هیچی نمیترسه
maman rania
12 دی 92 6:54
afrin manam miram to karash
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد