رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

من و رادمهر و خورشید بخشنده

1392/10/7 13:00
نویسنده : مامان رادمهر
252 بازدید
اشتراک گذاری

می گن اسم آدم هر چی که باشه بهش گرایش پیدا می کنه ، مگه می شه اسمت رادمهر باشه و به خوشید بی توجه باشی؟ مهر من هر روز طلوع و غروب مهر رو نگاه می کنه و کلی داستان شیرین از مهر می گه و می شنوه...

هر شب تو با یه قصه از خوشید می خوابی، خورشیدی که ابرا جلوشو می گیرن تا بارون بباره و ... هر شب من باید جای خورشید با تو حرف بزنم بگم که الان پشت کوه های بلند تو خونه ام خوابیدم تا صبح بیام و بوست کنم و صبح که پا می شی برای خورشید بوس می فرستی و من هر بار که این صحنه رو می بینم خوشحال تر می شم که پسر آریایی من فرزند مهر و دی، خورشید رو دوست داره چون خودش بخشی از اونه... خورشید بخشنده ...رادمهر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرناز مامان ایلیا
7 دی 92 14:15
الهی من قربونششش برم که تنقدر شیرین زبونه میبوسم این پسمل آریایی رو مرسیییییییی عزیزمممم
maman rania
12 دی 92 6:52
تقدیرش ایشاله پر از خوشبختی الهیییی آااامین...ممنون شبنمی
سپید مامان علی
21 دی 92 20:27
فدای این پسمل اریایی بشم که عاشق خورشیده ببوسش
هدی مامان مبین
23 دی 92 1:39
عاشقتم فرزند مهر و دی... رادمهر خوشنام..روزگارت خوش...
مامان نوشى
25 دی 92 16:29
فدات شم بسملى اريايى با احساس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد