رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

روزگار ما

1392/10/7 14:54
نویسنده : مامان رادمهر
257 بازدید
اشتراک گذاری

روزگار ما با تو با خنده ها و شادی ها با جنجال ها و داد و بی دادها و کار به جای باریک کشیدنا می گذره... خاطراتش می مونه ، خاطرات رنگین کمونی اش...

هفته پیش برای اولین بار رفتیم دندون پزشکی مخصوص نی نی ها. خانم دکتر اساسا وارد بود ، آخه دندون پزشکی رفتن جریانت خودش رو داره که بماند، خلاصه که بالاخره رفتیم و خانم دکتر دوندوناتو معاینه کرد و موارد لازم رو گفت، آخرشم از کمد خانم دکتر یه ماشین قرمز جایزه گرفتی و منم یه نفس راحت کشیدم.

 

برای من خیلی مهم بود که بعد از مراسم از پوشک گیرون برای اولین بار که رفتیم بیرون گفتی مامان ... دارم و من که از دستشویی های بیرون گریزون بودم این بار اما خوشحال تو رو بردم دستشویی... کلا آدم مادر می شه عقلشم از زیادیه عشق به نی نی اش یه جوراییش می شه ها... فکر کن من پامو تو اون دستشویی ها نمی ذاشتم هیچ وقت اما از این که تو بالاخره با من همکاری کردی و بیرون که بودیم گفتی که دستشویی لازم داری من انقدر شاد شدم و با خوشحالی بردمت دستشویی که نگوووو... خب دنیای مادرانه است دیگه...

در پناه خدای شادی ها شاد باشی عزیزترینمممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

maman rania
12 دی 92 6:46
هزار ماشاله به پسر گلمون مامانی یه کم صبور باش به زودی مرد کوچک ما همه کارهاش مستقل انجام می ده
مامان ویانا
14 دی 92 18:47
سلامممم به دوست قدیمی خوبی ماشالا رادمهر چه مردی شده خیلی بیادتم عزیزمممممم.... خیلی دوستت دارم
سپید مامان علی
21 دی 92 20:25
چقدر خوب که از دندون پزشکی خاطره خوب براش مونده ایشالا همیشه اون مرواریدهای قشنگش سالم بمونه وای لذتی داره که این وروجکها میگن جیش دارند
هدی مامان مبین
23 دی 92 1:37
قربونش برم با دندونای نقلیش... میشه ادرس دندون پزشکی رو برام بذاری واقعا دنیای مادرونه اس دیگه......برا خودمون خوشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد