رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

بخار شور... رادمهر... بابا

1392/11/26 16:01
نویسنده : مامان رادمهر
303 بازدید
اشتراک گذاری

همچنان با هم همراهیم با تجربه اولین های زندگی در کنار تو.... اولین خونه تکونی همراه رادمهر اونم با بخارشور افسانه ای!!! مدت هاست تبلیغ بخارشور رو میبینی و هی مدام می پرسی این چیه؟ ما داریم؟ نداریم؟ چه جوریه؟ ما هم هربار پیچوندیمت ، تا این که برای خونه تکونی امسال مجبور شدیم از جاش درش بیاریم و تو وقتی چشمت خورد بهش یه لحظه نفست بند اومد و یه هین محکم کشیدی بعد ماجرا شروع شد.... طفلک بابا که از صبح تا شب با صبوری تمام جواب هزاران سوالت رو داد.

بگذریم که مدام می اومدی سراغ منو می گفتی که من بزرگ بشم، اندازه بابا بشم برام بخار شور می خوری؟ من و بابا هم می گفتیم باشه به شرطی که بزرگ که شدی موقع خونه تکونی نپیچونی بری ددر دودور...

اگه فیلمبرداری نمی کردم به دلم می موند...این که تو دور بخار شور

می چرخی و بابا داره باهاش کار می کنه و مواظبه که اتفاقی نیفته...

وقتی می خواستیم فرش رو جمع کنیم می اومدی روش می خوابیدی

نمی ذاشتی بعضی وقتا می خواستی تنهایی بلندش کنی...

وقتی رفتم برای روحیه دادن به بابا براش هات چاکلت درست کنم تو هم اندازه بابا نوش جان کردی که مثلا قوی شی تا بهتر بتونی کار کنی...

خلاصه چقدر اولین خونه تکونی در کنار تو و همراه تو خیلی خوش گذشت . فقط بابا جون طفلی مغزشو باند پیچی کرده بود شب...خخخخخخ

برای تمام روزهای خوبم کنار تو و بابا سپاسگزارم؛ برای تمام لحظات شادم سپاسگزارم... خونه تکونی در کنار هم خوشبختیه و من براش سپاسگزارم... سپاسگزار.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپید مامان علی و تبسم
28 بهمن 92 10:54
ای جوونم که تو خونه تکونی کمک کردی خدایی وقتی بزرگ شدی نپیچونی من نمی دونم چرا بچه ها علاقه وافری به جارو برقی و بخار شور دارند
هدی مامان مبین
4 اسفند 92 16:47
اصلا میگم هاااااا.... خیلی دوسش دارم...خیلی... خوب یاد بگیر که فردا باید مثل بابایی...برای خانوم از این کارا کنی..بابا مامان رو که می پیچونی..تو این که حرفی نیست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد