رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

رادمهر: 3 ساله

1393/2/13 13:06
نویسنده : مامان رادمهر
355 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطيف است حس آغازي دوباره،

و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...

و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!

و چه اندازه شيرين است امروز...

روز ميلاد...

روز تو!

روزي که تو آغاز شدي!

بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است تا دل مادرانه من برای تولد تو شادتر از همیشه باشد

گوشه دل مادر، عزیزترین مخلوق خدا برای من وقتی شمع سه سالگی تولدت رو در شب آرزوها فوت کردی در گوشی با خدا از تو گفتم... خدا کنار ما بود... از رگ گردن نزدیکتر

نوباوه من، کودک خردسال شیرین سخن من، پاکترین عشق بهاری، شکوفه همیشه بهارم تولدت مبارک

سه سال پیش وقتی توی اتاق عمل خانم دکتر صورت تو رو چسبوند به صورتم ، چون دستام بسته بود با تمام صورتم حست کردم بوت کردم دلم می خواست دستامو باز کنم و محکم بغلت و کنم داد بزنم آخیییششش بالاخره اومدی تو بغلم خدایا دوستت دارممممممممم

اما دستام بسته بود... صورتتو چسبوندن به صورتم تو گریه می کردی منم گریه می کردم و تند تند با صورتم نازت می کردم روی دهنم ماسک بود اما باهات حرف می زدم نمی دونم چرا وقتی تو ساکت شدی اشکای من ول کن نبودن...  اشکای من بین صورتامون سر می خوردن و می اومدن پایین... 

خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

امروز دقیقا سه سال از اون روز می گذره و من هر روز بار ها و بارها تو رو محکم بغل می کنم و می بوسم اما هنوز سیر نشدم؛ هنوزم دلم می خواد اون روز توی اتاق عمل وقتی دیدمت که از وجود من به این دنیا اومدی، سفت بغلت می کردم که یهو اونجوری گریه نکنی، نمی دونم ترسیدی؟ سردت شد؟ من می خواستم بغلت کنم  که بگم گوشه دلم من اینجام، همیشه کنارتم ، خوش اومدی نازنینم، مامان تا نفس می کشه کنارته، مامان عاشقته، آروم گوشه دلم...  اما نه...  باید گریه می کردی تا بهار بفهمه تو اومدی،  که هرسال  روی هر شاخه کنار هر برگ شمع تولدت رو برای دل عاشق من روشن کنه...

تولد 3 سالگیت مبارک عزیزترینممممم

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان محمدحسن
13 اردیبهشت 93 10:49
تولدت مبارک رادمهر اردیبهشتی ممنون عزیزمممم...محبت کردی
مامان یاسین
13 اردیبهشت 93 11:40
فرشته اردیبهشتی تولدت مبارک 10000000 ساله بشی ممنون از شما دوست مهربونم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
13 اردیبهشت 93 16:32
تولدت مبارک عزیزم ممنونم دوست خوبم
فریاد
13 اردیبهشت 93 17:29
تولدت مبارک رادمهر جون ایشالله 100 ساله شی امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید گویی بساط عیش مداوم به من رسید نور ستاره ای در شب تولدش انگار که فرشته ای از ازل رسید تولد فرشته کوچکتان مبارک ممنون از تبریکتون... لطف کردین که به ما سر زدین
مامان الهام
13 اردیبهشت 93 18:30
تولدت مبارک عزیزم وب قشنگی داری ممنون مامان الهام عزیز ... مرسی دوستم
هدی مامان مبین
14 اردیبهشت 93 4:25
و من با اولین نگاه تو آغاز شدم.... بهار زندگیت سه ساله شد مبارکت باشه عزیزم...رادمهر سه ساله...قدر خودت رو بدون..قدر این دنیاییی که مامان و بابا برات درست کردن رو...که میدونم میدونی..تو زاده ی عشق و راد مهـــــری... صوفی...اشک امونم نمیده عاشقانه هات ابدی... عزیززززممم ممنون از پست های قشنگی که برای همیشه برای رادمهر می ذاری... همه شونو دوست دارم... دامادی مبینمون انشالله... اون موقع اشک شادی می چسبه
مامان
14 اردیبهشت 93 18:18
تولدت مبارک رادمهر جون صوفی جون انشالله خدا گوشه ی دلت رو بت ببخشه و شادیاتون ابدی باشه اینم مال خودت امیدوارم شادی و سلامتی مهمون همیشگی خونه تون باشه... اینم مال خودت
مامان مهسا
15 اردیبهشت 93 8:47
سلام عزیزم. رادمهرجان تولدت مبارک مرد کوچک بهشتی اردیبهشتی . ممنون مهربون... لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد