رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

تو خودت نمره بیستی...

1393/2/16 9:05
نویسنده : مامان رادمهر
371 بازدید
اشتراک گذاری

پسر اردیبهشتی شادم ، دیروز نمره ات بیست شد. 

یه بیست خوشگل برای پسر اردیبهشتی که با هم سن و سالاش عشق می کنه ... راحت با مامان و باباش خداحفظی می کنه و پر می گیره... از روزش لذت می بره و آخر وقت خسته و کوفته تو اداره مامانش رو مبلا غش می کنه و دو ساعت می خوابه

دیروز عالی بودی، ممنون که با اخلاق خوبت به من کمک کردی، ممنون که گریه نکردی تا من بتونم خودمو کنترل کنم، ممنون که انقدر مردونه رفتار کردی گوشه دلم

امروز با مربی ات حرف زدم، گفت که رادمهر عالی بود، همکاری کرد، گریه نکرد و کلی حرفای درگوشی دیگه

منم از تو براش گفتم... خیلی گفتم... کلی حرفای مادرانه 

امروز بهترم ... خیلی بهترم بغضم کمتر شده... دل نگرانی هام اما...

از مهد تو تا محل کارم فقط با خدا حرف زدم...انقدر که حتی فکر کردم دیگرانم دارن به من نگاه می کنن... اما من باید به خدا می گفتم... گوشه دلم رو به آفریدگارش می سپردم تا با خیال راحت روزم رو شروع کنم...

خدایا عزیزترینم رو به خودت سپردم

 

پس خداوند بهترین بهترین نگهدارنده است، او مهربانترین مهربانان است.

پسندها (2)

نظرات (6)

مامانی محمدحسن
16 اردیبهشت 93 14:38
کاش مجبور نبودی جگرگوشه اتو از خودت جدا کنی ... کاش رادمهر مهدکودکی نمیشد میگن 6سال اول خیلی مهمه... چه باید پیش مادر باشه، چیز یاد بگیره ،سیراب شه از مهر مادر، بعد آروم آروم بره تو اجتماع کاش خونه دار بودی مامان صوفی مهربون ممنون از این که به ما سر می زنی دوستم؛ اینم بخشی از زندگیه انشالله خوب پیش می ره
مامان نسرین
20 اردیبهشت 93 19:44
ماشالله پسر شيريني دارين... قلمتون هم مثل پسرتونه ان شالله موفقيت هاي بزرگتر و بيشتر... ممنون مامان نسترن مهربون... لطف دارین دوستم... خدا کوچولوتون رو براتون حفظ کنه
هدی مامان مبین
24 اردیبهشت 93 3:42
صوفی جونی مگه غیر از این از این زاده ی مهر و عشق توقع داشتی...بجای منم ببوسش..خداروشکر برای این مرحله ی به این مهمی
صوفی مدیریت وبلاگ
24 اردیبهشت 93 14:32
سعیده جون آدرس میلت رو ندارم دوستم... اگه این پست رو دیدی برام یه آدرسی از خودت بذار تا بهت بگم همه اونایی که خواستی رو عزیزم... منم مثل خودتم... می دونم چی می گی... موفق باشی
مامان رادمهر
29 اردیبهشت 93 19:15
الهی من قربون این پسر عاقل بشم - مامانی بتون تبریک میگم به خاطر دسته گلی که تربیت کردین الان زمانیه که دارین نتیجه ی زحماتتون رو میبینید زنده باشی دوست خوبم... ممنون از محبتت عزیزم
ماماني
3 خرداد 93 7:28
kar khobi ke mizaresh mahd afareen be madar bahosh
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد